Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Dyrektor HR Dolnośląskie
HR Generalist supporting Germany, Austria & Switzerland

HR Generalist supporting Germany, Austria & Switzerland

Stanley Black & Decker® Polska Sp. z o.o.
dolnośląskie
praca stacjonarna
1098 dni temu

Stanley Black & Decker is the largest tool manufacturer in the world (Fortune 500). Our industrial tool businesses build the tools that build your world. Our brands: Stanley, Black&Decker, DeWalt, Porter-Cable, Mac Tools, Facom, Usag, Bostitch.
Our website: http://kariera.sbdinc.pl/


Currently we're currently looking;

HR Generalist supporting Germany, Austria & Switzerland
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie
Responsibilities:
  • Organize and manage entry/exit processes, employee on-boarding, induction, training programs etc.
  • Manage personal data systems and coordinate employee records and personnel transactions.
  • Support people managers and employees by identifying any human related issues, propose and implement potential solutions.
  • Participate in global HR projects with timely and proactive local implementation.
  • Prepare needed reports by collecting, analyzing, and summarizing data in a timely and quality manner.
  • Support HR compliance and data protection requirements by keeping information confidential in line with GDPR.
  • Follow legal requirements by studying existing and new HR legislation and actively advise management on needed actions accordingly.
Requirements:
  • Degree in human resources (or business administration, law, economy or psychology).
  • Minimum 2 years of experience in human resources roles – preferably in an international environment.
  • Fluent written and spoken German and English.
  • Excellent interpersonal skills and high communication skills.
  • Practical computer skills (Human Resources Information Systems (HRIS), Excel and demonstrated skills in database management and record keeping).
  • Experience in implementing (preferably German) employment law, HR transactions, recruitment, compensation, organizational planning, organization performance and employee
  • Well organized, efficient and self-driven in daily tasks,
  • Proactive and can-do attitude, focused on target delivery.
We offer:
  • Labor law contract
  • Work in an international company giving a good opportunity to develop professional and foreign language skills
  • Ambitious and motivating challenges
  • Flexible working hours
  • Internal trainings (Excel, project management, finance, accounting etc.)
  • Co-funding of additional benefits (medical care, Multibenefit or Edenred cards)
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...