Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor nadzoru budowlanego
Miejsce pracy: Nakło nad Notecią
Ogłoszenie o naborze Nr 53631
Warunki pracy
praca w siedzibie PINB oraz w terenie, zmienne warunki atmosferyczne przy kontrolach obiektów budowlanych, praca jednozmianowa, obsługa komputeraZakres zadań
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości PINB w przedmiocie weryfikacji prawidłowości utrzymania obiektów budowlanych, w tym przygotowanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych w celu przekazania bezpośredniemu przełożonemu
- przeprowadzanie kontroli oraz przygotowanie projektów rozstrzygnięć w przedmiocie dopuszczania obiektów do użytkowania ( na wniosek stron ) w celu weryfikacji stanu faktycznego (m.in. weryfikacja dokumentów) w zakresie zgodności z przepisami prawa budowlanego
- przeprowadzanie kontroli dokumentów związanych z rozpoczynaniem budów w celu ich weryfikacji pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa (weryfikacja uprawnień budowlanych uczestników procesu budowlanego)
- współuczestnictwo w prowadzeniu postępowań wyjaśniających przyczyny powstawania katastrof budowlanych (w tym przygotowanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych) w celu uporządkowania i zabezpieczenia obiektu budowlanego
- współuczestniczenie przy sporządzaniu informacji i sprawozdań dotyczących bieżącej działalności inspektoratu
- przeprowadzanie kontroli właściwego wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez uczestników procesu budowlanego (w tym przygotowanie projektów i kierowanie wniosków o odpowiedzialności zawodowej do izby samorządu zawodowego)
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych w celu wyegzekwowania obowiązków nałożonych decyzjami PINB
- przeprowadzanie kontroli i inspekcji w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych w celu weryfikacji zgodności stanów faktycznych z zatwierdzonymi projektami oraz wymaganiami przepisów prawa budowlanego
- sporządzanie sprawozdań z działalności PINB m.in. do GUS i GUNB
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie budowlane lub pokrewne, preferowane wyższe z uprawnieniami budowlanymidoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych
- uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (preferowane konstrukcyjno - budowlane, instalacyjne)
- znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane i Kodeksu postepowania administracyjnego wraz zprzepisami wykonawczymi
- czynne prawo jazdy kat.B
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego
- pozytywne badania lekarskie (mile widziane dopuszczenie do pracy na wysokości)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe