- Ogłoszenie nr: 162220
- Data ukazania się ogłoszenia: 07 sierpnia 2014 r.
Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
- Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw ewidencji ilościowo-wartościowej oraz analizy wydatków finansowych Sekcji
- w Sekcji Gospodarki Transportowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
ul. Poprzeczna 1
66-600 Krosno Odrzańskie
Miejsce wykonywania pracy:
- Krosno Odrzańskie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej rzeczowych składników aktywów majątku Sekcji w celu ustalenia aktualnych ilości i wartości posiadanego majątku
- prowadzenie bieżącej analizy wydatków w poszczególnych pozycjach klasyfikacji budżetowej w celu właściwego wydatkowania przydzielonych do Sekcji środków finansowych
- dekretowanie i księgowanie operacji finansowych w celu dostarczania aktualnej informacji o sytuacji finansowej
- gromadzenie danych księgowych wynikających z prowadzonej ewidencji w celu sporządzania wymaganej w tym zakresie sprawozdawczości
- kompletowanie i przekazywanie zebranych dokumentów do archiwum zakładowego w celu zapewnienia właściwego dostępu do zgromadzonych danych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca wymaga zdolności analitycznego myślenia.
Praca przy monitorze ekranowym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w księgowości
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera oraz edytorów tekstu i arkusza kalkulacyjnego
- umiejętnośc pracy w zespole
- komunikatywność
- dokładnośc i systematyczność
- wykształcenie średnie ekonomiczne
- 1 rok doświadczenia pracy w administracji lub pracy biurowej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów