Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Administrator Sprzedaży

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Opis stanowiska: administracyjna obsługa procesu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, zamawianie produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Referent ds. Księgowości

    PGE Ekoserwis S.A.   Rybnik, Podmiejska 119a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    7 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Specjalista kontroli państwowej w Departamencie Administracji Publicznej

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Specjalista ds. administracyjnych - Biuro Rektorskie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Główne zadania: Przygotowywanie korespondencji i dokumentów zgodnie z potrzebami Biura Rektorskiego; Redagowanie pism, przygotowywanie pism wychodzących; Obsługa połączeń telefonicznych, e-maili; Zapewnienie właściwego i terminowego obiegu dokumentów Biura Rektorskiego; Przyjmowanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Referent Lubelskie
Inspektor w Wojewódzkim Inspektoracie Farmaceutycznym w Lublinie

Inspektor w Wojewódzkim Inspektoracie Farmaceutycznym w Lublinie

Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Lublinie
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
3322 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 168200
  • Data ukazania się ogłoszenia: 20 marca 2015 r.

Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Lublinie

  • Lubelski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw obsługi osobowo-kancelaryjnej
  • w Wojewódzkim Inspektoracie Farmaceutycznym w Lublinie

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 0.5

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Lublinie
    ul. Magnoliowa 4
    20-143 Lublin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Lublin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw osobowych pracowników zgodnie z Kodeksem pracy, obowiązującymi przepisami ustawy o służbie cywilnej i przepisami wewnętrznymi,
  • prowadzenie procedur związanych z naborem i oceną pracowników służby cywilnej,
  • przygotowywanie sprawozdań, dokonywanie analiz i sporządzanie wniosków z nich wynikających,
  • prowadzenie ewidencji kadrowej (urlopów, zwolnień lekarskich, badań lekarskich, rozliczeń czasu pracy, wyjść w sprawach służbowych i prywatnych),
  • prowadzenie spraw szkoleń pracowników,
  • prowadzenie spraw z zakresu bhp i ppoż. zgodnie z posiadanymi uprawnieniami,
  • prowadzenie archiwum zakładowego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Pracownik wykonuje czynności o charakterze administracyjno-biurowym z wykorzystaniem sprzętu komputerowego w pozycji przeważnie siedzącej w pomieszczeniach na terenie urzędu oraz w miarę potrzeb zadania zlecone przez pracodawcę poza urzędem.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Miejsce pracy w urzędzie zlokalizowane jest w budynku przy ul. Magnoliowej 4 w Lublinie, na I piętrze, z dostępem do windy osobowej. Stanowisko zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym 2 – osobowym wyposażonym w podstawowe urządzenia biurowe, w tym zestaw komputerowy, sprzęt teleinformatyczny, meble biurowe.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w kadrach
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
    • umiejętność obsługi programów MS Word, MS Excel,
    • umiejętność prawidłowego redagowania korespondencji urzędowej.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe prawnicze,
  • zaangażowanie, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność i dyskrecja,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość języka angielskiego.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Administrator Sprzedaży

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Opis stanowiska: administracyjna obsługa procesu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, zamawianie produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Referent ds. Księgowości

    PGE Ekoserwis S.A.   Rybnik, Podmiejska 119a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    7 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń...
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Specjalista kontroli państwowej w Departamencie Administracji Publicznej

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Specjalista ds. administracyjnych - Biuro Rektorskie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Główne zadania: Przygotowywanie korespondencji i dokumentów zgodnie z potrzebami Biura Rektorskiego; Redagowanie pism, przygotowywanie pism wychodzących; Obsługa połączeń telefonicznych, e-maili; Zapewnienie właściwego i terminowego obiegu dokumentów Biura Rektorskiego; Przyjmowanie...