Biuro operacyjne: Łódź
Obszar działania: cała Polska
- Bezpośredni nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi (koordynacja robót, kontrola harmonogramu, kontrola jakości i terminowości wykonywanych prac, kontrola stanu BHP),
- Prowadzenie dokumentacji budowy (dokumentacja materiałowa i jakościowa, dokumentacja BHP, dokumentacja powykonawcza),
- Przygotowywanie kontraktów do realizacji (inwentaryzacje, zapytania ofertowe, zakres robót, negocjacje z dostawcami i podwykonawcami),
- Zlecanie i kontraktowanie robót pod nadzorem kierownika projektu,
- Rozliczenia powykonawcze z inwestorami i podwykonawcami pod nadzorem kierownika projektu,
- Wspomaganie kierownika budowy i kierownika projektu,
- Doradztwo techniczne w zakresie nawierzchni betonowych,
- Współpraca z biurami projektowymi i firmami wykonawczymi oraz inwestorami.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe,
- Mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych do:
- projektowania w specjalności drogowej,
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
- Minimum roczne doświadczenie w koordynacji robót na budowie,
- Bardzo dobra znajomość branży budowlanej oraz zagadnień projektowania inwestycji drogowych,
- Wiedza z zakresu technologii i produkcji betonu,
- Doświadczenie w pełnieniu doradztwa technicznego na rzecz klientów,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Umiejętność obsługi komputera: znajomość pakietu MS Office oraz podstawowa znajomość AutoCAD,
- Dodatkowymi atutami będą: doświadczenie w kosztorysowaniu i harmonogramowaniu robót, znajomość rynku, doświadczenie w ofertowaniu podwykonawców, doświadczenie w zarządzaniu pracownikami,
- Mobilność i dyspozycyjność, gotowość do odbywania częstych podróży służbowych,
- Posiadanie ważnego prawa jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu.
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów,
- Zdolność do podejmowania trafnych decyzji i dostarczania wyników na czas,
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy,
- Energia, entuzjazm, proaktywność oraz dynamizm w działaniu,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznej organizacji,
- Dostęp do najnowszych rozwiązań biznesowych,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i zdobywania doświadczenia,
- Pracę w ambitnym i twórczym zespole,
- Szansę na zdobycie doświadczenia w międzynarodowym środowisku.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania