CEMEX to globalny lider w branży materiałów budowlanych. Od ponad 100 lat dostarczamy wysokiej jakości produkty i usługi naszym klientom i społecznościom na całym świecie. CEMEX Polska należy do czołówki krajowych producentów cementu, betonu i kruszyw oraz do grona liderów zrównoważonego rozwoju. W naszych licznych zakładach produkcyjnych oraz w biurze korporacyjnym w Warszawie zatrudniamy blisko 1300 osób.
Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Współpraca w formie zatrudnienia zewnętrznego przez agencję pracy tymczasowej
-
Kontrola rozliczeń zakładu
-
Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów
-
Przygotowywanie raportów rozliczeniowych
-
Wsparcie pracowników wytwórni w pracach administracyjnych
-
Obsługa dotychczasowych oraz pozyskiwanie nowych klientów
-
Udział w negocjacjach warunków handlowych kontraktów
-
Wsparcie pracowników sił sprzedaży w obsłudze klientów
-
Inne prace administracyjne zlecone przez przełożonego
-
Minimum wykształcenie średnie (preferowane o profilu ekonomicznym lub budowlanym)
-
Doświadczenie w dziale sprzedaży, obsługi klienta lub logistyki
-
Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (PowerPoint, Excel)
-
Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
-
Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin w tygodniu roboczym
-
Staranność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu zadań
-
Samodzielność i aktywność w działaniu oraz wysoka kultura osobista
-
Zaangażowanie w wykonywaną pracę i umiejętność pracy w zespole
-
Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej
-
Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
Poznaj
Cemex Polska Sp. z o.o.
CEMEX jest globalnym liderem w branży materiałów budowlanych. W świecie stojącym wobec stale rosnącej potrzeby rozwoju budownictwa, pomagamy zaspokajać to zapotrzebowanie poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów i usług naszym klientom oraz naszym społecznościom na całym świecie.