Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Key Account Manager (ze znajomością jęz. hiszpańskiego)

Global Control 5 S.A.

Lubelskie

23 dni temu

Jesteśmy dostawcą zaawansowanych technologicznie rozwiązań z zakresu automatyki budynkowej. Produkujemy urządzenia i oprogramowanie niezbędne do automatyzacji budynku i do łatwego zarządzania nim. Nasze produkty dostarczamy i wdrażamy na całym świecie.


Szukamy osoby, która dołączy do naszego Działu Sprzedaży jako Key Account Manager (ze znajomością jęz. hiszpańskiego) i w ramach obowiązków, będzie realizować zadania związane z rozwojem sprzedaży, obsługą oraz budową relacji z Klientami i Partnerami biznesowymi na rynkach zagranicznych.

Key Account Manager (ze znajomością jęz. hiszpańskiego)

Miejsce pracy: jedno z naszych biur (Warszawa lub Gdańsk) lub praca zdalna

 

Obowiązki na stanowisku:
  • Zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami
  • Prowadzenie sprzedaży w ramach największych projektów (TOP-20)
  • Nawiązywanie i utrzymywanie branżowych kontaktów z potencjalnymi kluczowymi klientami
  • Przeprowadzanie rozmów biznesowych oraz negocjacji handlowych
  • Analiza i rozwiązywanie bieżących problemów oraz pokonywanie barier w procesie sprzedaży
  • Realizacja zakładanych kwartalnych planów marży oraz planów sprzedaży
Wymagania:
  • Minimum 5 letnie doświadczenie w obszarach sprzedaży oraz obsługi klientów
  • Dobra znajomość języka hiszpańskiego w mowie i piśmie
  • Doświadczenie w obsłudze klientów w sektorze B2B
  • Wysokie umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne
  • Dbałość o zapewnienie wysokiej jakości obsługi
  • Zorientowanie na cele
  • Komunikatywność, wysoka samodyscyplina w pracy
  • Otwartość na pracę w środowisku, w którym pojęcie „dynamika" nie jest wyłącznie pustym hasłem
Dbając o warunki pracy, oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania,
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole,
  • szkolenia i rozwój umiejętności zawodowych,
  • nowoczesne i przyjazne środowisko pracy,
  • możliwość skorzystania z pakietu benefitów firmowych – prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie.
Specjalista do spraw kluczowych klientów zajmuje się bieżącą obsługą klientów kluczowych firmy, a także ich pozyskiwaniem. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada na zapytania ofertowe, negocjuje (w konsultacji z kierownikiem działu) warunki oferowanych usług, podpisuje umowy i utrzymuje stały kontakt z najważniejszymi dla firmy klientami. Specjalista ds. kluczowych klientów jest członkiem zespołu powołanego ...
Praca Specjalista ds. Kluczowych Klientów