Key Account Manager

CENTECH Sp. z o.o.

Kujawsko-pomorskie

11 dni temu

Firma CENTECH Sp. z o.o. jest jednym z największych dystrybutorów elektronarzędzi w Polsce.

 

Od lat zajmujemy się zaopatrzeniem Klientów z branży przemysłowej, budowlanej i energetycznej.

 

Doradzamy i wspólnie z naszymi Klientami realizujemy rożnego rodzaju projekty.

 

W związku z zaplanowanym dynamicznym rozwojem i przenosinami do nowoczesnego obiektu poszukujemy pracowników na stanowisko:

Key Account Manager
Miejsce pracy: Województwo Pomorskie i Województwo Kujawsko - Pomorskie
 
Główne zadania:
  • utrzymywanie i rozwój relacji z klientami na powierzonym obszarze,
  • aktywna promocja kanału dystrybucji e-commerce,
  • pozyskiwanie nowych klientów oraz inicjowanie działań wspierających sprzedaż poprzez kanał e-commerce,
  • realizowanie profesjonalnego doradztwa na rzecz klientów,
  • prezentacja platformy e-commerce CenTech na poziomach właścicielskim, dyrektorskim i zarządu firm,
  • realizacja planów sprzedażowych,
  • monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji
  • raportowanie wyników pracy,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • przestrzeganie standardów i procedur obowiązujących w firmie,
  • dbanie o dobre imię i wizerunek firmy.
Wymagania:
  • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • predyspozycje doradcze, osobowość handlowca,
  • nastawienie na wynik i umiejętność realizacji celów,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • bardzo wysokie umiejętności interpersonalne,
  • znakomita umiejętność docierania do osób decyzyjnych na poziomach właścicielskim, dyrektorskim i zarządu firm.
  • dobra organizacja czasu pracy,
  • odporność na stres,
  • dyspozycyjność,
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się i stabilnie funkcjonującej organizacji,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia umiejętności,
  • motywacyjny system wynagrodzeń bez górnej granicy zarobków,
  • możliwość korzystania z innowacyjnego narzędzia sprzedażowego i kanału dystrybucji niedostępnych dla konkurencji,
  • współpracę z klientem w oparciu o produkty z grupy Premium,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • niezbędne narzędzia pracy – telefon, komputer, samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
  • terminową wypłatę wynagrodzenia.
Dołącz do nas!


Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

 

 APLIKUJ TERAZ 

 

 

W aplikacji prosimy o zawarcie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

Termika Sp. z o.o.

Istniejemy na rynku od ponad 20 lat. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania izolacyjne dla przemysłu. Prowadzimy projekty w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, w Europie i na innych kontynentach. Świadczymy usługi w energetyce i petrochemii. Mamy znaczący wkład w izolacje w przemyśle morskim oraz offshore. Jesteśmy największą firmą w Polsce w temacie izolacji spienionym poliuretanem w przemyśle. Wraz z branżą chłodniczą, rynek morski stanowi główny aspekt działalności firmy w zakresie izolacji spienionymi poliuretanami. Oferujemy także kompleksowe usługi z zakresu instalacji klimatyzacji i wentylacji, systemów płyt trudnościeralnych TIVAR, rusztowań systemowych, płyt warstwowych, sworzni mostowych, systemów kabli grzewczych. Mamy nowoczesny park maszynowy oraz własne zaplecze transportowo-magazynowe. Jesteśmy producentem m.in. Trzpieni Główkowych Termika SD, materacy termoizolacyjnych, elementów mocowań izolacji. Nieustannie rozwijamy ten obszar naszej działalności realizując różnorodne projekty we współpracy z naszymi klientami z różnych branż. Prowadzimy handel detaliczny i hurtowy materiałów termoizolacyjnych i specjalistycznej chemii budowlanej - jesteśmy jednym z najważniejszych partnerów handlowych w tym zakresie na terenie Polski północnej. Współpracujemy z renomowanymi klientami, zarówno w kraju, jak i zagranicą. Stawiamy na kompleksowość prowadzonych przez nas projektów a także najwyższą jakość naszej pracy. W związku ze wzrastającymi wymaganiami klienta oraz dążeniem do doskonalenia w 2012 roku rozszerzyliśmy zakres posiadanego od 2001 roku certyfikatu ISO 9001 o OHSAS 18001.

 

Kierownik ds. kluczowych klientów (key account manager, skrót KAM) to osoba, która zarządza projektami i procesami, bardziej niż zespołem ludzi. Natomiast w przypadku, gdy firma ma wielu handlowców (np. branża FMCG, sektor ubezpieczeniowy), to wtedy kierownik ds. kluczowych klientów odpowiedzialny jest również za koordynację pracy pracowników. Ogólnie rzecz ujmując pracownik ten ...
Praca Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager