Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik ds. Produktu

KS SPORT SIEĆ SKLEPÓW

Malbork

31 dni temu

KS SPORT to dynamiczna polska firma, działająca w branży fashion od 2008 roku. W naszej ofercie znajdziesz najwyższej jakości produkty uznanych marek tj. Puma, Nike, Reebok, Adidas, 4F, Asics, New Balance. Nasza sieć sprzedaży to już niemal 60 salonów sklepowych w całej Polsce. Stale się rozwijamy i dlatego poszukujemy entuzjastycznych osób, które chcą wzbogacać swoje doświadczenie zawodowe i budować razem z nami siłę KS SPORT.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik ds. Produktu
Miejsce pracy: Malbork

 

OPIS ROLI: Odpowiedzialność za zarządzanie strategią produktową we wszystkich kategoriach asortymentowych ukierunkowaną na realizację celów wizerunkowych oraz finansowych

 

W ramach zadań na stanowisku będziesz odpowiadał za:

  • budowanie, wdrażanie i realizacja strategii rozwoju oferty asortymentowej,
  • sporządzanie kluczowych prognoz sprzedaży i zakupów na kolejne sezony,
  • przeprowadzenie badań rynku oraz analiz konkurencji pod kontem oferty asortymentowej i cen
  • podejmowanie decyzji zakupowych i prezentowanie rekomendacji na podstawie monitorowania i analizowania trendów rynkowych oraz działań konkurencji,
  • planowanie i realizowanie polityki cenowo-marżowej
  • stałe monitorowanie wydajności dostawców i produktu
  • planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych;
  • zarządzanie i odpowiedzialność za stany magazynowe;
  • odpowiedzialność za przygotowanie i realizację kalendarza dostaw, akcji marketingowych i wszelkich aktywności pro sprzedażowych
  • współpraca z dostawcami w zakresie wyboru dostawców oraz negocjowania warunków zakupu produktów,
  • zarządzanie działem mającym znaczny udział w zyskach całej firmy
Zapraszamy Cię do aplikowania, jeśli:
  • posiadasz min. 4 lata doświadczenia w zarządzaniu ofertą produktową w sieci handlowej lub dystrybucyjnej
  • potrafisz zarządzać kreatywnym i profesjonalnym zespołem oraz współpracować z wieloma osobami w rozproszonej geograficznie organizacji,
  • świetnie analizujesz, wyciągasz wnioski i rekomendujesz rozwiązania,
  • doskonale znasz MS Office, biegle pracujesz na arkuszach kalkulacyjnych Excela
  • posiadasz doświadczenie w negocjacjach handlowych
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
  • masz wiedzę na temat rynku odzieżowego

Ze swojej strony oferujemy:

  • pełnowymiarowe zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie (możliwość pracy na zasadach B2B)
  • pewne wynagrodzenie, premie za realizację jasnych celów
  • dużą samodzielność w działaniu, realny wpływ na kształtowanie strategii produktowej i wizerunku firmy
  • szerokie perspektywy rozwoju zawodowego
  • dobry flow, zintegrowany i zadowolony zespół entuzjastów, indywidualne podejście do pracownika
  • atrakcyjne wyposażenie stanowiska, szeroki pakiet benefitów, w tym: opieka medyczna, rabaty pracownicze na nasz asortyment, dostęp do grupowego ubezpieczenia
  • Rabaty pracownicze
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Kultura&Sport
  • Ubezpieczenie grupowe PZU
  • Eventy integracyjne

 

OPIS ROLI: Odpowiedzialność za zarządzanie strategią produktową we wszystkich kategoriach asortymentowych ukierunkowaną na realizację celów wizerunkowych oraz finansowych

 

W ramach zadań na stanowisku będziesz odpowiadał za:

  • budowanie, wdrażanie i realizacja strategii rozwoju oferty asortymentowej,
  • sporządzanie kluczowych prognoz sprzedaży i zakupów na kolejne sezony,
  • przeprowadzenie badań rynku oraz analiz konkurencji pod kontem oferty asortymentowej i cen
  • podejmowanie decyzji zakupowych i prezentowanie rekomendacji na podstawie monitorowania i analizowania trendów rynkowych oraz działań konkurencji,
  • planowanie i realizowanie polityki cenowo-marżowej
  • stałe monitorowanie wydajności dostawców i produktu
  • planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych;
  • zarządzanie i odpowiedzialność za stany magazynowe;
  • odpowiedzialność za przygotowanie i realizację kalendarza dostaw, akcji marketingowych i wszelkich aktywności pro sprzedażowych
  • współpraca z dostawcami w zakresie wyboru dostawców oraz negocjowania warunków zakupu produktów,
  • zarządzanie działem mającym znaczny udział w zyskach całej firmy
Zapraszamy Cię do aplikowania, jeśli:
  • posiadasz min. 4 lata doświadczenia w zarządzaniu ofertą produktową w sieci handlowej lub dystrybucyjnej
  • potrafisz zarządzać kreatywnym i profesjonalnym zespołem oraz współpracować z wieloma osobami w rozproszonej geograficznie organizacji,
  • świetnie analizujesz, wyciągasz wnioski i rekomendujesz rozwiązania,
  • doskonale znasz MS Office, biegle pracujesz na arkuszach kalkulacyjnych Excela
  • posiadasz doświadczenie w negocjacjach handlowych
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
  • masz wiedzę na temat rynku odzieżowego

Ze swojej strony oferujemy:

  • pełnowymiarowe zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie (możliwość pracy na zasadach B2B)
  • pewne wynagrodzenie, premie za realizację jasnych celów
  • dużą samodzielność w działaniu, realny wpływ na kształtowanie strategii produktowej i wizerunku firmy
  • szerokie perspektywy rozwoju zawodowego
  • dobry flow, zintegrowany i zadowolony zespół entuzjastów, indywidualne podejście do pracownika
  • atrakcyjne wyposażenie stanowiska, szeroki pakiet benefitów, w tym: opieka medyczna, rabaty pracownicze na nasz asortyment, dostęp do grupowego ubezpieczenia
  • Rabaty pracownicze
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Kultura&Sport
  • Ubezpieczenie grupowe PZU
  • Eventy integracyjne

Poznaj

KS SPORT SIEĆ SKLEPÓW

Sport to pasja i zaangażowanie ludzi w spełnianie swoich marzeń. Inspiracja do przekraczania swoich granic. Właśnie takie wartości połączyły zespół ludzi, którzy dali początek Naszej Firmie i towarzyszą nam do dziś. Firma KS SPORT od momentu powstania z powodzeniem działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym.

Kierownik ds. Produktu to osoba, która jest odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej produktu/grupy produktów. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy, m.in.: nadzór na dystrybucją i zapasami produktów, uczestniczenie w tworzeniu planów marketingowych dla danej linii produktowej, wprowadzanie nowych produktów na rynek, ...
Praca Kierownik ds. Produktu - Product Manager