Najnowsze oferty pracy

  • Menedżer ds. Importu i Strategii Produktowej

    Klient portalu Praca.pl   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za całościowe zarządzanie cyklem życia produktów z wybranej kategorii, od pomysłu do wycofania z rynku. Twoim zadaniem będzie aktywne kreowanie asortymentu w oparciu o trendy rynkowe i preferencje grupy docelowej. Będziesz planował i realizował strategię...
  • Product Manager / Product Managerka

    WBS Sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Zarządzanie produktami z kategorii oświetleniowej. Kreowanie produktu spełniającego potrzeby i preferencje grupy docelowej klientów. Współtworzenie strategii rozwoju kategorii produktowej. Planowanie strategii sprzedaży (wszystkie procesy związane z...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    9 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik ds. Produktu

KS SPORT SIEĆ SKLEPÓW
Malbork
praca stacjonarna
2004 dni temu
KS SPORT to dynamiczna polska firma, działająca w branży fashion od 2008 roku. W naszej ofercie znajdziesz najwyższej jakości produkty uznanych marek tj. Puma, Nike, Reebok, Adidas, 4F, Asics, New Balance. Nasza sieć sprzedaży to już niemal 60 salonów sklepowych w całej Polsce. Stale się rozwijamy i dlatego poszukujemy entuzjastycznych osób, które chcą wzbogacać swoje doświadczenie zawodowe i budować razem z nami siłę KS SPORT.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik ds. Produktu
Miejsce pracy: Malbork

 

OPIS ROLI: Odpowiedzialność za zarządzanie strategią produktową we wszystkich kategoriach asortymentowych ukierunkowaną na realizację celów wizerunkowych oraz finansowych

 

W ramach zadań na stanowisku będziesz odpowiadał za:

  • budowanie, wdrażanie i realizacja strategii rozwoju oferty asortymentowej,
  • sporządzanie kluczowych prognoz sprzedaży i zakupów na kolejne sezony,
  • przeprowadzenie badań rynku oraz analiz konkurencji pod kontem oferty asortymentowej i cen
  • podejmowanie decyzji zakupowych i prezentowanie rekomendacji na podstawie monitorowania i analizowania trendów rynkowych oraz działań konkurencji,
  • planowanie i realizowanie polityki cenowo-marżowej
  • stałe monitorowanie wydajności dostawców i produktu
  • planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych;
  • zarządzanie i odpowiedzialność za stany magazynowe;
  • odpowiedzialność za przygotowanie i realizację kalendarza dostaw, akcji marketingowych i wszelkich aktywności pro sprzedażowych
  • współpraca z dostawcami w zakresie wyboru dostawców oraz negocjowania warunków zakupu produktów,
  • zarządzanie działem mającym znaczny udział w zyskach całej firmy
Zapraszamy Cię do aplikowania, jeśli:
  • posiadasz min. 4 lata doświadczenia w zarządzaniu ofertą produktową w sieci handlowej lub dystrybucyjnej
  • potrafisz zarządzać kreatywnym i profesjonalnym zespołem oraz współpracować z wieloma osobami w rozproszonej geograficznie organizacji,
  • świetnie analizujesz, wyciągasz wnioski i rekomendujesz rozwiązania,
  • doskonale znasz MS Office, biegle pracujesz na arkuszach kalkulacyjnych Excela
  • posiadasz doświadczenie w negocjacjach handlowych
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
  • masz wiedzę na temat rynku odzieżowego

Ze swojej strony oferujemy:

  • pełnowymiarowe zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie (możliwość pracy na zasadach B2B)
  • pewne wynagrodzenie, premie za realizację jasnych celów
  • dużą samodzielność w działaniu, realny wpływ na kształtowanie strategii produktowej i wizerunku firmy
  • szerokie perspektywy rozwoju zawodowego
  • dobry flow, zintegrowany i zadowolony zespół entuzjastów, indywidualne podejście do pracownika
  • atrakcyjne wyposażenie stanowiska, szeroki pakiet benefitów, w tym: opieka medyczna, rabaty pracownicze na nasz asortyment, dostęp do grupowego ubezpieczenia
  • Rabaty pracownicze
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Kultura&Sport
  • Ubezpieczenie grupowe PZU
  • Eventy integracyjne

 

OPIS ROLI: Odpowiedzialność za zarządzanie strategią produktową we wszystkich kategoriach asortymentowych ukierunkowaną na realizację celów wizerunkowych oraz finansowych

 

W ramach zadań na stanowisku będziesz odpowiadał za:

  • budowanie, wdrażanie i realizacja strategii rozwoju oferty asortymentowej,
  • sporządzanie kluczowych prognoz sprzedaży i zakupów na kolejne sezony,
  • przeprowadzenie badań rynku oraz analiz konkurencji pod kontem oferty asortymentowej i cen
  • podejmowanie decyzji zakupowych i prezentowanie rekomendacji na podstawie monitorowania i analizowania trendów rynkowych oraz działań konkurencji,
  • planowanie i realizowanie polityki cenowo-marżowej
  • stałe monitorowanie wydajności dostawców i produktu
  • planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych;
  • zarządzanie i odpowiedzialność za stany magazynowe;
  • odpowiedzialność za przygotowanie i realizację kalendarza dostaw, akcji marketingowych i wszelkich aktywności pro sprzedażowych
  • współpraca z dostawcami w zakresie wyboru dostawców oraz negocjowania warunków zakupu produktów,
  • zarządzanie działem mającym znaczny udział w zyskach całej firmy
Zapraszamy Cię do aplikowania, jeśli:
  • posiadasz min. 4 lata doświadczenia w zarządzaniu ofertą produktową w sieci handlowej lub dystrybucyjnej
  • potrafisz zarządzać kreatywnym i profesjonalnym zespołem oraz współpracować z wieloma osobami w rozproszonej geograficznie organizacji,
  • świetnie analizujesz, wyciągasz wnioski i rekomendujesz rozwiązania,
  • doskonale znasz MS Office, biegle pracujesz na arkuszach kalkulacyjnych Excela
  • posiadasz doświadczenie w negocjacjach handlowych
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
  • masz wiedzę na temat rynku odzieżowego

Ze swojej strony oferujemy:

  • pełnowymiarowe zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie (możliwość pracy na zasadach B2B)
  • pewne wynagrodzenie, premie za realizację jasnych celów
  • dużą samodzielność w działaniu, realny wpływ na kształtowanie strategii produktowej i wizerunku firmy
  • szerokie perspektywy rozwoju zawodowego
  • dobry flow, zintegrowany i zadowolony zespół entuzjastów, indywidualne podejście do pracownika
  • atrakcyjne wyposażenie stanowiska, szeroki pakiet benefitów, w tym: opieka medyczna, rabaty pracownicze na nasz asortyment, dostęp do grupowego ubezpieczenia
  • Rabaty pracownicze
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Kultura&Sport
  • Ubezpieczenie grupowe PZU
  • Eventy integracyjne
 

Podobne oferty

  • Menedżer ds. Importu i Strategii Produktowej

    Klient portalu Praca.pl   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za całościowe zarządzanie cyklem życia produktów z wybranej kategorii, od pomysłu do wycofania z rynku. Twoim zadaniem będzie aktywne kreowanie asortymentu w oparciu o trendy rynkowe i preferencje grupy docelowej. Będziesz planował i realizował strategię...
  • Product Manager / Product Managerka

    WBS Sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Zarządzanie produktami z kategorii oświetleniowej. Kreowanie produktu spełniającego potrzeby i preferencje grupy docelowej klientów. Współtworzenie strategii rozwoju kategorii produktowej. Planowanie strategii sprzedaży (wszystkie procesy związane z...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    9 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...