Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik działu Call Center

Klient portalu Praca.pl
łódzkie
praca stacjonarna
3140 dni temu

Klient portalu Praca.pl


Aktualnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:


Kierownik działu Call Center


Opis stanowiska:
  • rozbudowa i zarządzanie działem;

  • realizacja celów jakościowych i ilościowych;

  • odpowiedzialność za wysoką aktywność i efektywność podległych pracowników;

  • motywowanie oraz rozwijanie umiejętności podległych pracowników;

  • dbanie o dobry wizerunek firmy;

  • rozdzielanie pracy i wdrażanie planu realizacji zakładanych celów;

  • przygotowywanie raportów, sprawozdań oraz analiz dotyczących bieżącej pracy podległego zespołu;

Wymagania:
  • min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem Call Center warunek konieczny;

  • zdolności przywódcze oraz budowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej zaangażowaniu i efektywności całego zespołu;

  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;

  • konsekwencja w działaniu;

  • umiejętność dobrej organizacji pracy;

  • umiejętność pracy pod presją czasu;

  • wytrwałość w działaniu oraz odporność na stres.

  • wysoki stopień samodzielności;

Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudniania;

  • możliwość samodzielnej realizacji ambitnych zadań;

  • wynagrodzenie adekwatne do poziomu doświadczenia i kompetencji;

  • narzędzia pracy (laptop, telefon);

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;