Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik działu handlowego

Drops Print Sp. z o.o.

Świętokrzyskie

33 dni temu

Dążąc do perfekcji - stale się rozwijamy i takich też ludzi poszukujemy do firmy z branży akcesoriów GSM. Dołącz do nas jeśli chcesz współtworzyć firmę i wpływać na jej rozwój. Jeśli masz głowę pełną inwencji i myślisz twórczo – tu się rozwiniesz. Jeśli traktujesz pracę jako pasję – tu się zrealizujesz. Nie proponujemy ciepłej posadki, u nas się działa dobrą energią i entuzjazmem.

Kierownik działu handlowego


Miejsce pracy: Sulejówek k/Warszawy


Wymagania:

  • Co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu działem handlowym (Doświadczanie w branży akcesoriów GSM będzie dodatkowym atutem).
  • Zdolności w zakresie zarządzania i motywowania zespołu. Mile widziane doświadczenie zarządzania mobilnym systemem raportowania.
  • Opracowanie strategii i planów sprzedażowych oraz nadzór nad ich realizacją
  • Raportowanie bieżącej aktywności własnej oraz zespołu PH, ścisła współpraca z zarządem firmy oraz z pozostałymi jej działami.
  • Cykliczne analizowanie wyników sprzedaży oraz podejmowanie działań w celu zwiększenia jej efektywności.
  • Udokumentowane sukcesy w zakresie rozwoju sieci sprzedaży, budowania i realizacji planów sprzedażowych, strategii sprzedaży i kierowaniem zespołem handlowców.
  • Monitoring rynku oraz działań konkurencji.
  • Dyspozycyjność.
  • Wykształcenie min. średnie.
  • Bardzo dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista,
  • Znajomość obsługi Pakietu Ms Office, WF-Mag.
  • Kreatywność.

Obowiązki:

  • Kierowanie kilkuosobowym zespołem handlowców mobilnych oraz stacjonarnych.
  • Realizacja planów sprzedażowych firmy.
  • Rozliczanie handlowców z wykonanych zadań oraz utrzymywanie i rozwijanie stałej współpracy z klientami firmy.
  • Czynne uczestniczenie w procesie sprzedaży, zbieraniu zamówień, poszukiwaniu i pozyskiwaniu klientów oraz stały kontakt z klientami firmy.
  • Zbieranie informacji z rynku, analiza, produktów, trendów i konkurencji.
  • Poszukiwanie nowych rynków zbytu, wzbogacanie oferty firmy o nowe produkty.
  • Planowanie i realizacja działań promocyjnych.
  • Koordynowanie współpracy z innymi działami firmy.
  • Reprezentowanie firmy i dbanie o jej wizerunek ,
  • Monitorowanie płatności.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podzielone na część stałą i część prowizyjną uzależnioną od efektów sprzedaży całego zespołu.
  • Pracę na samodzielnym stanowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Atrakcyjne i stabilne formy zatrudnienia
  • Rozwojowe środowisko pracy w dynamicznym i doświadczonym zespole,
  • Wsparcie marketingowe i techniczne,
  • Pakiet relokacyjny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Poznaj stanowisko: Przedstawiciel Regionalny 
Przedstawiciel Regionalny to osoba, która jest odpowiedzialna za pozyskiwanie, obsługę sprzedażową i posprzedażową klientów na danym regionie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: identyfikowanie oczekiwań i potrzeb klientów, pozyskiwanie klientów, negocjowanie umów i monitorowanie ich realizacji, obsługa posprzedażowa, a także realizacja założonych celów ...
Praca Przedstawiciel Regionalny