Najnowsze oferty pracy

  • Global Accounts Payable Team Leader

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About the department The AP team is mainly responsible for processing, booking and paying Coloplast's liabilities, creation and updating of vendor master data, vendors invoice verification and handling invoice queries for 40+ entities globally. About the role Global AP Team Leader is responsible for...
  • Lider / Liderka Zespołu Wsparcia Operacyjnego i Procesów KYC Bankowości Korporacyjnej

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoja rola: zarządzasz pracą zespołu specjalistów odpowiedzialnych ze realizację procesów KYC klientów korporacyjnych; zarządzasz harmonogramem realizacji procesów KYC klientów korporacyjnych, m.in. poprzez planowanie, monitorowanie i ocenę realizacji zadań przez pracowników zespołu; w...
  • Lider / Lderka zespołu ds. zobowiązań płatniczych

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zarządzanie i rekrutacja zespołu Księgowości Zobowiązań (AP) w CPBC. Właściciel globalnych procesów AP, główny kontakt dla Business Support. Odpowiedzialność za globalne płatności, uzgadnianie kont i rozliczanie wydatków (T&E). Zapewnienie zgodności procesów AP z IFRS i lokalnymi...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Finansowy Kontraktu

TRAKCJA PRKiI S.A. Profil firmy sprawdzona firma
śląskie, Wisła, Skoczów
praca stacjonarna
2160 dni temu
Trakcja PRKiI S.A. jedna z największych spółek giełdowych, działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego w tym kolejowego, drogowego oraz energetyki w Polsce.

W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy osób na stanowisko:

Kierownik Finansowy Kontraktu
Miejsce pracy: Wisła, Skoczów
Opis stanowiska:
  • Bieżące wsparcie Dyrektora Kontraktu w tworzeniu i aktualizacji budżetu kontraktu;
  • Nadzór nad procesem sprzedaży oraz przygotowywaniem dokumentów sprzedażowych na kontrakcie;
  • Prowadzenie rozliczeń kontraktu w zakresie umów z Podwykonawcami, Dostawcami oraz innymi Spółkami Grupy;
  • Bieżąca współpraca z działem księgowości i controllingu w zakresie finansów inwestycji;
  • Tworzenie zestawień umów oraz analiza zapisów umownych z Partnerami;
  • Uczestnictwo w procesie zakupowym – negocjacje handlowe, ustalanie warunków współpracy z podwykonawcami, wsparcie negocjacji zapisów umownych, cen materiałów i usług;
  • Monitoring kosztów na kontrakcie, wdrażanie działań mających na celu ich minimalizacje.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe o profilu finansowym lub technicznym;
  • Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności;
  • Doświadczenie w zakresie prowadzenia rozliczeń kontraktów budownictwa infrastrukturalnego – warunek konieczny;
  • Wiedza z dziedziny realizacji procesu budowlanego oraz znajomość prawa zamówień publicznych;
  • Znajomość technik i narzędzi negocjacyjnych;
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie: MS Office (w szczególności Excel), MS Project, Norma;
  • Decyzyjność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres;
  • Sumienność w wykonywaniu obowiązków i dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia.
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (min. ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta multisport, fundusz socjalny).
  • Realną możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy.
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - lidera w branży.
Administratorem danych osobowych jest Trakcja PRKiI S.A. z siedzibą w Warszawie (kod: 00-120) przy ul. Złotej 59. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji. Podstawa prawna, cel, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące, a także inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych są szczegółowo określone w Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych.
 

Poznaj

Trakcja S.A.

Dlaczego warto?

Jako Trakcja S.A. jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego i energetyki. Powstaliśmy tuż po II Wojnie Światowej, aby odbudować zniszczoną infrastrukturę kolejową i tak oto działamy do dziś, zmieniając polską branżę budowlaną. Od lat przekraczamy granice, działając na Litwie, Łotwie i Ukrainie, a także w Niemczech i Szwecji. Zakres naszych prac nie ogranicza się do linii kolejowych, tramwajowych czy trolejbusowych – w dużej mierze specjalizujemy się w budowie dróg, mostów, obiektów inżynieryjnych i kubaturowych oraz w obszarze inżynierii środowiska. Jesteśmy żywo zaangażowani w branżę elektroenergetyczną - działamy jako wykonawca sieci dystrybucyjnych i przesyłowych oraz jako producent urządzeń na potrzeby układów zasilania linii kolejowych i tramwajowych. Co istotne - zapewniamy kompleksową realizację kontraktów, świadcząc również usługi projektowe.

Proces rekrutacji

Krok Zapoznamy się z Twoim CV Zapoznamy się z Twoim CV 
Krok Zadzwonimy Zadzwonimy
Krok Spotkamy się Spotkamy się
Krok Damy znać, jak Ci poszło Damy znać, jak Ci poszło
Krok Witamy na pokładzie! Witamy na pokładzie!

Podobne oferty

  • Global Accounts Payable Team Leader

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About the department The AP team is mainly responsible for processing, booking and paying Coloplast's liabilities, creation and updating of vendor master data, vendors invoice verification and handling invoice queries for 40+ entities globally. About the role Global AP Team Leader is responsible for...
  • Lider / Liderka Zespołu Wsparcia Operacyjnego i Procesów KYC Bankowości Korporacyjnej

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoja rola: zarządzasz pracą zespołu specjalistów odpowiedzialnych ze realizację procesów KYC klientów korporacyjnych; zarządzasz harmonogramem realizacji procesów KYC klientów korporacyjnych, m.in. poprzez planowanie, monitorowanie i ocenę realizacji zadań przez pracowników zespołu; w...
  • Lider / Lderka zespołu ds. zobowiązań płatniczych

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zarządzanie i rekrutacja zespołu Księgowości Zobowiązań (AP) w CPBC. Właściciel globalnych procesów AP, główny kontakt dla Business Support. Odpowiedzialność za globalne płatności, uzgadnianie kont i rozliczanie wydatków (T&E). Zapewnienie zgodności procesów AP z IFRS i lokalnymi...