Kierownik Magazynu
Miejsce pracy: Wrocław, Zakrzów
W ROHLIG SUUS Logistics zarządzamy globalnymi łańcuchami dostaw. Naszymi klientami są zarówno światowe marki jak i lokalne przedsiębiorstwa. Pomagamy naszym klientom zwiększać konkurencyjność i efektywność operacji. Różnorodność doświadczeń i kompetencji naszego zespołu pozwala świadczyć usługi na wysokim poziomie i odnosić globalne sukcesy.
Oferujemy:
- Ambitną, wymagającą myślenia twórczego pracę
- Kompetentny i otwarty zespół współpracowników
- Szansę rozwijania kwalifikacji i kariery zawodowej
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej firmie
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (m.in. opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku)
Zadania:
- Zarządzanie zespołem kilkudziesięciu pracowników w powierzonym obszarze
- Organizowanie, planowanie i nadzór nad przebiegiem rozładunków i załadunków towarów oraz relokacji w magazynie oraz planowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji
- Kontrola wykonanych przez pracowników operacji magazynowych
- Raportowanie w ustalonym zakresie i trybie oraz podejmowanie stosownych działań wynikających z treści raportów
- Odpowiedzialność za realizację odpowiednich KPI przy obsłudze Klientów magazynowych
- Udział w spotkaniach operacyjnych dotyczących prowadzenia operacji dla klienta
- Nadzór nad poprawnością prowadzenia dokumentacji przez pracowników administracji, zgodnie z procedurami i ustaleniami z Klientami
- Nadzór nad sprzętem magazynowym - tworzenie rejestrów i ich kontrola, zapewnienie prawidłowego stanu sprzętu i hali magazynowej
- Tworzenie budżetów oraz prowadzenie operacji zgodnie z dyscypliną budżetową
- Komunikacja i budowanie pozytywnych relacji pomiędzy oddziałami i innymi strukturami RSL oraz ze wskazanymi klientami
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe
- Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu jednostkami magazynowymi
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz znajomość podstaw metodologii zarządzania będzie dodatkowym atutem
- Znajomość procesów magazynowych i WMS
- Doświadczenie i wysokie kompetencje w zakresie komunikacji z klientem
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Zorientowanie na osiąganie postawionych celów
- Samodzielność i proaktywność w realizacji zadań