Miejsce pracy: Cementownia Rudniki, ul. Mstowska 10
Umowa na zastępstwo w CEMEX Polska
- Czynny udział w opracowywaniu planów inwestycyjnych,
- Tworzenie projektów inwestycyjnych w programie SAP,
- Bieżące korygowanie rozliczeń realizacji inwestycji aż do chwili całkowitego rozpisania na powstałe środki trwałe,
- Rzeczowe opracowania zakresów prac dla poszczególnych branż realizacji projektów inwestycyjnych,
- Opracowywanie raportów opisujących stan realizacji projektów inwestycyjnych,
- Nadzór fachowy i organizacyjny nad wykonawcami projektów inwestycyjnych,
- Koordynacja działań inwestycyjnych wykonawców z innymi komórkami organizacyjnymi na terenie budowy,
- Współpraca z organami urzędów terytorialnych w zakresie przynależnych działań inwestycyjnych,
- Czynny udział w pracach rozruchowych i w pracach komisji odbierających projekt.
- Przestrzeganie procedur specjalnych dotyczących zabudowy i uruchamiania urządzeń i obiektów podlegających pod urzędowe nadzory techniczne, budowlane i górnicze,
- Udział w szkoleniach nadających uprawnienia do zarządzania projektami inwestycyjnymi zgodnie z zarządzeniami ogólnymi, wewnętrznymi i specjalistycznymi,
- Współpraca z NFOŚ w zakresie realizacji projektów dofinansowywanych z Unii Europejskiej lub środków krajowych w celu prawidłowej realizacji i rozliczenia projektów,
- Terminowe wykonywanie poleceń przełożonych w zakresie powierzonych obowiązków kierownika projektów inwestycyjnych.
- Dbałość o przestrzeganie zasad BHP, Ochrony środowiska w prowadzonych projektach inwestycyjnych.
- Wykształcenie wyższe (wykształcenie o profilu technicznym będzie dodatkowym atutem),
- Doświadczenie w pracy przy projektach inwestycyjnych,
- Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi lub firmami zewnętrznymi,
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office,
- Mile widziana znajomość obsługi programów z grupy SAP,
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu negocjacji B2B.
- Zdolności organizacyjne i umiejętność rozwiązywania problemów natury organizacyjnej,
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów,
- Orientacja na klienta i umiejętności budowania długofalowych relacji,
- Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu,
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy,
- Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umowę o pracę w CEMEX,
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu,
- Konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania