- Budowanie i zarządzanie zespołem Doradców Techniczno-Handlowych,
- Rozwój regionu poprzez organizację szkoleń i spotkań z kontrahentami,
- Rozwój sieci dystrybucyjnej,
- Zarządzanie budżetem marketingowym,
- Współpraca z działami wsparcia (Logistyka, Marketing, Finanse, HR).
- Wyższe wykształcenie, preferowane rolnicze lub pokrewne,
- Umiejętność zarządzania zespołem,
- Orientacja na wyniki i determinacja,
- Umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
- Znajomość języka angielskiego,
- Umiejętności handlowe i zainteresowanie rolnictwem,
- Inicjatywa i samodzielność.
- Umowa o pracę, pierwsza umowa na 6 miesięcy,
- Wynagrodzenie zasadnicze plus premie,
- Praca pełna wyzwań, wsparcie szkoleniami,
- Możliwość dołączenia do lidera branży AGRO,
- Swoboda w implementacji własnych pomysłów,
- Indywidualna ścieżka kariery w międzynarodowym środowisku.
- Dofinansowanie do zajęć sportowych,
- Prywatna opieka medyczna,
- Ubezpieczenie na życie,
- Elastyczne godziny pracy,
- Spotkania integracyjne,
- Telefon służbowy do użytku prywatnego,
- Samochód i komputer służbowy do użytku prywatnego,
- Program emerytalny,
- Dodatkowe świadczenia socjalne,
- Dofinansowanie wypoczynku,
- Paczki świąteczne,
- Lekcje języka angielskiego.
Poznaj
Timac Agro Polska Sp. z o.o.
Timac Agro Polska to firma handlowa działająca w branży rolniczej, należąca do francuskiej grupy kapitałowej Roullier. Głównym obszarem naszej działalności jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań związanych z odżywianiem roślin i zwierząt na rzecz zrównoważonego rolnictwa. Naszym niewątpliwym atutem jest fakt, iż w produkcji nawozów i produktów zootechnicznych wykorzystujemy naturalne, aktywne molekuły pozyskiwane z alg morskich.
W Polsce Timac Agro działa od 2005 roku stawiając na doradztwo, innowację i partnerstwo. Każdego dnia nasz zespół dociera do producentów w całym kraju, pomagając sprostać zmiennym wymaganiom rynkowym. Współpraca z licznymi gospodarstwami jest dla nas źródłem stałej motywacji w poszukiwaniu nowych rozwiązań, służącym polskim producentom.