Współpraca w formie zatrudnienia o umowę na zastępstwo (przewidywany czas 12-18 miesięcy)
- Organizacja pracy i procesów produkcyjnych w zakładzie produkcyjnym;
- Kompleksowa obsługa dotychczasowych oraz pozyskiwanie nowych Klientów;
- Kierowanie podległymi pracownikami;
- Negocjacje warunków handlowych i kontraktów;
- Nadzór nad pracami remontowymi i modernizacyjnymi;
- Dbałość o bezpieczeństwo i higienę pracy;
- Prowadzenie analiz rynku, dokumentacji produkcyjnej oraz rozliczanie materiałów;
- Rozliczanie należności klientów, przygotowywanie okresowych raportów.
- Wyższe wykształcenie (wykształcenie budowlane będzie dodatkowym atutem);
- 3-letnie doświadczenie w kierowaniu podległym zespołem pracowników;
- Dobre rozumienie i dogłębna znajomość procesu budowlanego i inwestycyjnego;
- Dobra znajomość lokalnego rynku budowlanego;
- Znajomość zagadnień z zakresu logistyki oraz technik sprzedaży i negocjacji;
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem;
- Mobilność, dyspozycyjność, gotowość do odbywania podróży służbowych;
- Posiadanie ważnego prawa jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu.
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów;
- Orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji;
- Umiejętność podejmowania decyzji, planowania działań i rozwiązywania problemów;
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy własnej oraz podległych pracowników;
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu;
- Konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz rozbudowane usługi dla pracowników.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania