LUKAS Bank to bank detaliczny, budujący długoterminowe relacje z klientami, których podstawą jest profesjonalne doradztwo i przyjazna obsługa. Zatrudniamy ponad 5 tys. pracowników. Od 2001 roku głównym akcjonariuszem LUKAS Banku SA jest francuska grupa finansowa Crédit Agricole, która działa na terenie 70 krajów i zatrudnia ponad 160 tys. osób. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
(Call Center)
Miejsce pracy: Pion Contact Center, Centrala LUKAS Banku, Wrocław
- wykształcenie min. średnie (studenci mile widziani)
- swobodę prowadzenia rozmów z ludźmi
- umiejętność obsługi komputera
- samodzielność w działaniu, nastawienie na cel
- znajomość produktów finansowych (mile widziana)
- doświadczenie w obsłudze klienta (będzie dodatkowym atutem)
- telefoniczna obsługa klientów LUKAS Banku
- aktywna sprzedaż produktów finansowych przez telefon
- informowanie klientów o ofercie
- zatrudnienie na umowę o pracę (w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy)
- elastyczne godziny pracy oraz szkolenia przygotowujące do pracy
- klarowny system wynagrodzeń
- możliwość rozwoju kariery w międzynarodowej grupie kapitałowej
- dodatkowe świadczenia socjalne (m.in. opieka medyczna, zajęcia sportowe)

Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.