Miejsce pracy: Cementownia Rudniki, ul. Mstowska 10
- Planowanie, organizacja i nadzór pracy administracji: obsługa biura, zaopatrzenie w materiały biurowe, spożywcze, chemię gospodarczą, zamawianie i rozliczanie usług,
- Planowanie kosztów administracyjnych – zarządzanie budżetem, rozliczanie kosztów w systemie SAP, przygotowywanie zamówień.
- Administrowanie majątkiem Cementowni Rudniki – nadzór nad remontami, aranżacja, wyposażenie i urządzenie biura zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- Nadzór i współpraca z ochroną zakładu oraz wprowadzanie danych do programu komputerowego obsługującego kontrolę dostępu – prowadzenie kart dostępu i przepustek, przepustek materiałowych pobieralnych i zdawalnych,
- Nadzór nad pracownikami obsługującymi urządzenia mobilne oraz wykonującymi prace związane z utrzymaniem infrastruktury i porządku na zakładzie,
- Nadzór nad gospodarką wodno – ściekową: oczyszczalnia ścieków, przepompownie, studnie głębinowe, kanalizacją na terenie zakładu, obsługą kotłowni zakładowych,
- Współpraca z Dozorem Technicznym w zakresie urządzeń ciśnieniowych oraz w obszarze będącego w dyspozycji sprzętu mobilnego,
- Realizowanie warunków umów dzierżawy z podmiotami gospodarczymi działającymi na terenie zakładu,
- Nadzór nad firmą sprzątającą – wszystkie budynki biurowe, socjalne i tereny zielone,
- Zamawianie, wypisywanie oraz prowadzenie karnetów na posiłki profilaktyczne od marca do listopada,
- Nadzór i prowadzenie ewidencji przydziału szafek, przygotowaniem sal konferencyjnych,
- Składanie wniosków do Urzędu Gminy np. o wycinkę drzew
- Kierowanie, koordynowanie pracy firmy outsourcingowej oraz szkolenie jej pracowników.
- Wykształcenie wyższe (wykształcenie o profilu administracyjnym lub technicznym będzie dodatkowym atutem),
- Doświadczenie w pracy związanej z administracją,
- Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi lub firmami zewnętrznymi,
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office,
- Mile widziana znajomość obsługi programów z grupy SAP,
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu negocjacji B2B,
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów,
- Orientacja na klienta i umiejętności budowania długofalowych relacji,
- Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu,
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy,
- Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umowę o pracę w CEMEX,
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu,
- Konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania