DPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie.
Jesteśmy wiodącą firmą na polskim rynku. Posiadamy ponad 60 oddziałów, które są zlokalizowane na terenie całego kraju. Zatrudniamy i współpracujemy z blisko 9500 osób, którym zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia i szerokie możliwości rozwoju.
Obecnie poszukujemy Kandydatek/ów na stanowisko:
Koordynator Obsługi Klienta w Urban Depot
Miejsce pracy: Krosno, ul. Pużaka 37
Osoba ta będzie odpowiedzialna za:
- prowadzenie punktu Urban Depot zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami,
- dbanie o profesjonalny wizerunek punktu,
- zarządzanie podległym Zespołem,
- dotrzymywanie standardów obsługi przesyłek kurierskich w punkcie,
- wyjaśnianie skarg i reklamacji Klienta,
- kontrola i raportowanie przepływu paczek,
- realizowanie wyznaczonych celów biznesowych.
Od Kandydatek/ów oczekujemy:
- doświadczenia w zarządzaniu Zespołem,
- znajomości standardów obsługi klienta popartej doświadczeniem zawodowym,
- umiejętności planowania, organizacji oraz kontroli pracy własnej i Zespołu,
- umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji,
- umiejętności motywowania Zespołu do osiągania założonych celów,
- elastyczności i otwartości na zmiany,
- minimum średniego wykształcenia,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- pozytywną atmosferę pracy w zgranym Zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- atrakcyjny pakiet ubezpieczeń grupowych,
- możliwość dofinansowania karty Multisport,
- owocowe poniedziałki.