Koordynator Obsługi Logistycznej (Koordynator Magazynu)

Schenker Sp. z o.o.

Poznań, Komorniki

6 dni temu

Koordynator Obsługi Logistycznej (Koordynator Magazynu)
Miejsce pracy: Poznań, Komorniki

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Koordynator Obsługi Logistycznej, to osoba, która odpowiada m.in. za:

  • zarządzanie zespołem pracowników magazynowych pracujących w systemie 2-zmianowym,
  • planowanie pracy w oparciu o prognozy i wydajności,
  • dbanie o wyniki: finansowe, operacyjne i wydajnościowe projektu,
  • optymalizowanie procesów operacyjnych z wykorzystaniem narzędzi Lean Management oraz 5S,
  • przestrzeganie w pracy standardów bezpieczeństwa,
  • sporządzanie raportów i zestawień statystycznych.

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:

  • masz doświadczenie w logistyce magazynowej i zarządzaniu zespołem,
  • podejmowanie samodzielnych działań w zakresie powierzonych obowiązków sprawia Ci satysfakcję,
  • masz wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • skutecznie realizujesz wyznaczone cele, i nie boisz się podejmować decyzji,
  • masz doświadczenie w obsłudze informatycznego systemu zarządzania magazynem (WMS),
  • swobodnie posługujesz się pakietem Microsoft Office,
  • masz podstawową wiedzę z zakresu prawa pracy,
  • jesteś osobą obowiązkową i godną zaufania.

Twoimi dodatkowymi atutami będą:

  • znajomość zagadnień z obszaru Lean Management,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:


Warunki zatrudnienia:

  • Umowa o pracę,

  • Praca w systemie jednozmianowym, weekendy wolne;

  • Miejsce pracy: ul. Diamentowa 1, 62-052 Komorniki

Kultura i rozwój:

  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,

  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń,

  • Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy),

  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,

  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),

  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.


Zainteresowana? Zainteresowany?

Aplikuj, bo Twoja decyzja dziś może być początkiem wspaniałej kariery w DB Schenker jutro.

 

 APLIKUJ TERAZ 

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Ilona Galińska-Białas

Senior HR Business Partner

W DB Schenker pracuję od początku istnienia firmy w Polsce, czyli około 26 lat (wcześniej pracowałam w firmie PSK, która przekształciła się w Spedpol, w sumie mój staż pracy to 38 lat). Była to moja pierwsza praca, której nie zmieniłam do dziś. Na początku zajmowałam się kadrami i płacami, kolejnym ważnym etapem były rekrutacje i wprowadzenie systemu ocen dla pracowników. W 2001 roku powierzono mi stanowisko dyrektora oddziału w Kielcach. Pracowałam tam przez osiem lat, to była dla mnie ogromna możliwość rozwoju. Doświadczenie zdobyte na tym stanowisku pomogło mi bardzo, gdy wróciłam do pracy w HR. Czułam i rozumiałam oczekiwania menedżerów, potrafiłam mówić ich językiem i wreszcie od kuchni poznałam, na czym polega logistyczny biznes.

Joanna Durzyńska

Menedżer Doskonalenia Biznesu w Logistyce Kontraktowej

W DB Schenker pracuję od ośmiu lat. W tym czasie zajmowałam kilka stanowisk. Od początku mojej przygody zawodowej jestem związana z logistyką kontraktową. Pracę rozpoczęłam w magazynie logistycznym w Teresinie, a po trzech latach zostałam koordynatorem obsługi logistycznej w tej lokalizacji. Obecnie zajmuję stanowisko menedżerki doskonalenia biznesu w logistyce kontraktowej. Odpowiadam również za wspieranie rozwoju 5S (narzędzie Lean Management, które ułatwia systemowo wdrożyć ład i porządek w miejscu pracy) w krajach klastra DB Schenker North & East Europe.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok Selekcja aplikacji
Krok Przesłanie CV
Krok Weryfikacja CV przez dział HR
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie z przełożonym
Krok Witaj w DB Schenker!
Poznaj stanowisko: Kierownik Magazynu 
Kierownik Magazynu to osoba, która planuje, organizuje, kieruje oraz kontroluje działalność związaną z funkcjonowaniem magazynu, tj. odbiór, transport, przechowywanie, wypełnianie zamówień i utrzymanie odpowiedniego poziomu obiektu magazynowego. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: odpowiedzialność za zapewnienie płynnego i efektywnego łańcucha zaopatrzenia poprzez nadzór nad ...
Praca Kierownik Magazynu