Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Projektu Klienta

Schenker Sp. z o.o.

Nowa Wieś Wrocławska (pow. wrocławski)

56 dni temu

Koordynator Projektu Klienta
Miejsce pracy: Nowa Wieś Wrocławska (pow. wrocławski)


W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.


Zakres zadań:

 

Kluczowe obszary:

  • Operacje:
    • koordynowanie i dynamiczne planowanie załadunków,
    • koordynowanie załadunków liniowych bezpośrednich i drobnicowych,
    • bieżąca reakcja na krytyczne punkty w załadunkach.
  • Jakość i Komunikacja:
    • zarządzanie niezgodnościami dla zapewnienia niezbędnego poziomu jakości,
    • ciągłe doskonalenie procesów w odniesieniu do KPI oczekiwanych przez Klienta,
    • codzienny kontakt z Partnerami i Klientem,
    • obsługa zwrotów i reklamacji,
    • regularna współpraca z Business Excellence w rozwiązywaniu i eskalacji problemów.
  • Raportowanie:
    • wskaźników dla klienta
    • raportowanie i analiza reklamacji i nieprawidłowości w obsłudze klienta,
  • Moderowanie i/lub uczestniczenie w regularnych telekonferencjach z klientem, a także wewnątrz organizacji.

 

Oczekiwania wobec kandydata:

  • Umiejętności komunikacyjne i nastawienie na potrzeby Klienta,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Wielozadaniowość,
  • Umiejętność ustalania priorytetów,
  • Swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office,
  • Zdolność do pracy w szybko zmieniającym się środowisku i reagowania na pojawiające się trudności,
  • Odporność na stres.

Mile widziane:

  • Doświadczenie zawodowe w branży logistycznej, w tym obsłudze klienta,
  • Znajomość języka niemieckiego.

Dlaczego warto z nami pracować? Oferujemy:

 

Warunki zatrudnienia:

  • Praca w  małym i przyjaznym zespole,
  • Zróżnicowane zadania związane z niestandardową obsługą klienta,
  • Kantyna z ciepłymi posiłkami,
  • Miejsce pracy: ul. Chomicza 3A, 55-080, Nowa Wieś Wrocławska (oferujemy zorganizowany dojazd darmowym busem firmowym).

Kultura i rozwój:

  • Coroczne wydarzenia - Turniej Sportowy,
  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń,
  • Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy),
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów,
  • Indywidualne szkolenie wstępne.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Ilona Galińska-Białas

Senior HR Business Partner

W DB Schenker pracuję od początku istnienia firmy w Polsce, czyli około 26 lat (wcześniej pracowałam w firmie PSK, która przekształciła się w Spedpol, w sumie mój staż pracy to 38 lat). Była to moja pierwsza praca, której nie zmieniłam do dziś. Na początku zajmowałam się kadrami i płacami, kolejnym ważnym etapem były rekrutacje i wprowadzenie systemu ocen dla pracowników. W 2001 roku powierzono mi stanowisko dyrektora oddziału w Kielcach. Pracowałam tam przez osiem lat, to była dla mnie ogromna możliwość rozwoju. Doświadczenie zdobyte na tym stanowisku pomogło mi bardzo, gdy wróciłam do pracy w HR. Czułam i rozumiałam oczekiwania menedżerów, potrafiłam mówić ich językiem i wreszcie od kuchni poznałam, na czym polega logistyczny biznes.

Joanna Durzyńska

Menedżer Doskonalenia Biznesu w Logistyce Kontraktowej

W DB Schenker pracuję od ośmiu lat. W tym czasie zajmowałam kilka stanowisk. Od początku mojej przygody zawodowej jestem związana z logistyką kontraktową. Pracę rozpoczęłam w magazynie logistycznym w Teresinie, a po trzech latach zostałam koordynatorem obsługi logistycznej w tej lokalizacji. Obecnie zajmuję stanowisko menedżerki doskonalenia biznesu w logistyce kontraktowej. Odpowiadam również za wspieranie rozwoju 5S (narzędzie Lean Management, które ułatwia systemowo wdrożyć ład i porządek w miejscu pracy) w krajach klastra DB Schenker North & East Europe.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok Selekcja aplikacji
Krok Przesłanie CV
Krok Weryfikacja CV przez dział HR
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie z przełożonym
Krok Witaj w DB Schenker!
Poznaj stanowisko: Dyspozytor 
Specjalista Dyspozytor to osoba, która odpowiada za koordynowanie i planowanie optymalnego wykorzystania pojazdów, aby zapewnić ciągłość wykonywanych zadań przewozowych. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy, m.in.: optymalne planowanie transportu, nadzór na kierowcami, organizacja pracy floty własnych pojazdów, organizacja napraw i przeglądów podległego taboru, ...
Praca Dyspozytor