Koordynator Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Lublin
Nr Ref.: KWS/IKF/Z/02/2016
- bieżącą obsługę polis indywidualnych na życie,
- współpracę z komórkami merytorycznymi w Centrali i z jednostkami terenowymi w zakresie wystawiania i modyfikacji polis,
- pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów sprzedawców i klientów,
- weryfikację poprawności przekazanej dokumentacji ubezpieczeniowej,
- monitorowanie standardu jakości obsługi klienta.
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy biurowej,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel),
- dobra organizacja pracy,
- wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i interpersonalne,
- umiejętność pracy w zespole.
Zainteresowanym współpracą z nami oferujemy:
- ciekawą pracę w renomowanej instytucji ubezpieczeniowej,
- możliwość poszerzania swoich kompetencji,
- szeroki pakiet świadczeń socjalnych.
