Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko
- Wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie Saldeo oraz Comarch ERP Optima m.in. wyciągów bankowych, kompensat oraz tworzenie PK, RMK itp.;
- Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych;
- Realizowanie kontaktów merytorycznych z klientami zgodnie z obowiązującymi standardami;
- Pomoc w przygotowaniu deklaracji VAT, CIT;
- Tworzenie zestawień do Intrastatu - sprawozdawczości GUS i NBP;
- Uczestniczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych i podatkowych;
- Inne prace zlecone przez Lidera zespołu np. pomoc w przygotowaniu zestawień dla audytorów.
- Praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego;
- Min. 2-letnie doświadczenie w księgowości;
- Umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych;
- Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word);
- Umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia oraz ważna jest dobra organizacja pracy własnej;
- Bardzo cenimy sobie komunikatywność – staramy się pracować w miłej atmosferze i gronie osób otwartych na rozmowy
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym kontakt mailowy z klientami.
- Znajomość programu Comarch ERP Optima;
- Doświadczenie zdobyte w pracy w biurze rachunkowym.
- Pracę stacjonarną z biura w Warszawie - w późniejszym okresie, w zależności od uzyskanej samodzielności i wiedzy, możliwa będzie praca hybrydowa;
- Możliwość pracy zdalnej - jeśli mieszkasz w innym mieście niż Warszawa;
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku;
- Rozwój kompetencji zawodowych;
- Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę;
- Elastyczne godziny pracy ( między 8:00 – 9:00);
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
- Możliwość nauki języków obcych, dzięki platformie e-learningowej.
- Elastyczne godziny pracy
- Zdobycie nowych doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji w branży
- Możliwość pracy zdalnej
- Cykliczne szkolenia branżowe
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku
- Wolontariat pracowniczy
- Współfinansowaną kartę Multisport
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Współfinansowaną prywatną opiekę medyczną
Poznaj
EXCO A2A Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy polską filią Grupy EXCO (www.exco.fr), francuskiej sieci niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych oraz doradztwa.
Spółka EXCO A2A Polska działa na polskim rynku od 1999 roku i posiada aktualnie 7 biur: w Warszawie (2), Krakowie, Radomiu, Gdańsku, Wrocławiu oraz Poznaniu. Zdobyliśmy przez te lata doskonałą znajomość polskiego rynku.
Jesteśmy także członkiem międzynarodowej sieci KRESTON INTERNATIONAL (www.kreston.com) zrzeszającej ponad 740 biur, obecnych w 108 krajach.
Naszą ofertę kierujemy do małych i średnich przedsiębiorstw, jak również do większych grup, z różnych sektorów działalności (dystrybucja, handel wielkopowierzchniowy, franczyza, import-eksport, produkcja, usługi, itd.). Nasz 100 osobowy zespół złożony z dynamicznych osób, komunikujących się w kilku językach, zapewnia usługi wysokiej jakości.