Najnowsze oferty pracy

  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Kierownik Zespołu Call Center Podkarpackie
Lider Zespołu ds. Telemarketingu (branża energetyczna)

Lider Zespołu ds. Telemarketingu (branża energetyczna)

MEGAENERGY Sp. z o.o.
podkarpackie
praca stacjonarna
2632 dni temu

Ogłoszenie numer: 1559015, z dnia 2017-03-14

Firma branży energetycznej współpracująca z największymi koncernami energetycznymi w Europie: firmą EDF Polska oraz AXPO Polska.

Lider Zespołu ds. Telemarketingu (branża energetyczna)

Miejsce pracy: podkarpackie

Nr Ref.: Lider/podkarpackie

 

Opis stanowiska

  • Rekrutacja kilkuosobowego zespołu telesprzedaży,
  • Wdrożenie i zarządzanie podległym zespołem,
  • Szkolenie, coaching i motywowanie podległego zespołu,
  • Odpowiedzialność za realizację planów oraz rozwój pracowników,
  • Weryfikacja i aktualizacja baz danych,
  • Cykliczne raportowanie pracy bezpośredniemu przełożonemu,

Wymagania

  • Min. 2-letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem telesprzedawców (umawianie spotkań - bez sprzedaży)
  • Znajomość zagadnień związanych z rynkiem energetycznym - mile widziana,
  • Posiadanie własnego zespołu telemarketereów - mile widziane,
  • Umiejętność kreatywnego myślenia i przekładania pomysłów na możliwe do wykonania plany oraz taktykę,
  • Charyzma oraz umiejętność motywowania i rozwijania podległych pracowników,
  • Determinacja w dążeniu do wyznaczonych celów,
  • Zaangażowanie i dobra organizacji czasu pracy,
  • Znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet) - obowiązkowe,

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie obejmujące podstawę + premie za osiągane wyniki,
  • Współpraca w ramach kontraktu,
  • Możliwość pracy w trybie home office,
  • Współpracę z  dynamicznie rozwijającą się firmą,
  • Samodzielne stanowisko z dużym zakresem odpowiedzialności,
  • Ciekawą, pełną wyzwań, odpowiedzialną pracę w perspektywicznej branży,
  • Pracę od poniedziałku do piątku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...