Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Obsługi Posprzedażowej

    Roca Polska Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kierownik/-niczka Obsługi Posprzedażowej będzie odpowiedzialny / -a za integrację działów obsługi posprzedażowej w dwóch zakładach Grupy w Polsce oraz za zarządzanie całością procesów posprzedażowych w imieniu wszystkich podmiotów w Polsce. Zakres obowiązków: Całościowe...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Menedżer / Menadżerka serwisu posprzedażowego

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    kompleksowe zarządzanie obszarem obsługi posprzedażowej w strukturach wielozakładowych na terenie Polski, nadzór nad procesami reklamacyjnymi i serwisowymi od zgłoszenia do zamknięcia sprawy, koordynacja pracy zespołów wewnętrznych oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami serwisowymi i...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager biura zarządu (m/k)

Trenkwalder Profil firmy sprawdzona firma
wielkopolskie, Środa Wielkopolska, Września, Jarocin, Śrem
praca stacjonarna
rekrutacja online
1711 dni temu

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

 

Dla naszego klienta poszukujemy:

Manager biura zarządu (m/k)
Miejsce pracy: Środa Wielkopolska, Września, Jarocin, Śrem
Nr ref.: MBZ/SWR/0321
Obowiązki:
  • współpraca z zarządem oraz prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej biura zarządu/sekretariatu spółki,
  • wsparcie zarządu w bieżących zadaniach,
  • ścisła współpraca oraz koordynacja komunikacji pomiędzy zarządem grupy kapitałowej, spółkami zależnymi oraz wszystkimi działami w spółce,
  • organizacja pracy biura zarządu spółki oraz zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania,
  • nadzór nad obiegiem dokumentów w spółce (w tym koordynacja obiegu umów oraz ich archiwizowanie),
  • obsługa korporacyjna spółki: przygotowywanie projektów uchwał, protokołów z posiedzeń zarządu, rady nadzorczej oraz posiedzeń walnego zgromadzenia,
  • przygotowywanie pism, projektów dokumentów, notatek, analiz na potrzeby zarządu,
  • tworzenie i aktualizowanie poleceń służbowych, zarządzeń, procedur i instrukcji regulujących pracę spółki,
  • zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • odpowiedzialność za wizerunek spółki na rynku, akcjonariuszy oraz pracowników (employer branding).
Wymagania:
  • doświadczenie na stanowisku asystenta zarządu,
  • wykształcenie wyższe,
  • dużym atutem będzie wykształcenie prawnicze lub wiedza z zakresu przygotowywanie pism, dokumentów,
  • znajomość MS Office na poziomie zaawansowanym, szczególnie Excel oraz PowerPoint,
  • czynne prawo jazdy kat. B., wysokie kompetencje organizacyjne, gotowość do podjęcia inicjatywy, profesjonalizm w działaniu.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio w firmie naszego klienta,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wsparte systemem premiowym,
  • możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, udział w ubezpieczeniu grupowym),
  • konkursy i prezenty przy każdej okazji do wspólnej radości,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w projektach szkoleniowych,
  • stanowisko o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności oraz interesująca, ciekawa i rozwojowa praca w organizacji o zasięgu międzynarodowym.
www.trenkwalder.pl
 

Poznaj

Trenkwalder

Poznaj Trenkwalder Polska


Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.

Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Obsługi Posprzedażowej

    Roca Polska Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kierownik/-niczka Obsługi Posprzedażowej będzie odpowiedzialny / -a za integrację działów obsługi posprzedażowej w dwóch zakładach Grupy w Polsce oraz za zarządzanie całością procesów posprzedażowych w imieniu wszystkich podmiotów w Polsce. Zakres obowiązków: Całościowe...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Menedżer / Menadżerka serwisu posprzedażowego

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    kompleksowe zarządzanie obszarem obsługi posprzedażowej w strukturach wielozakładowych na terenie Polski, nadzór nad procesami reklamacyjnymi i serwisowymi od zgłoszenia do zamknięcia sprawy, koordynacja pracy zespołów wewnętrznych oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami serwisowymi i...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...