specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków: weryfikacja umów z wykonawcami w zakresie kompleksowości przedmiotu umowy; weryfikacja zgodności dat realizacji z harmonogramem budowy; weryfikacja wyceny prac budowlanych;
analiza dokumentacji projektowej i przetargowej, wykonywanie obmiarów, przygotowywanie wycen/kosztorysów zgodnie z dokumentacją projektową, pozyskiwanie i analiza ofert od dostawców.
Zadania zakup maszyn budowlanych, urządzeń mechanicznych i innych środków transportu zgodnie z procedurami koncernu; kompleksowe opracowanie procesów inwestycyjnych zgodnie z wytycznymi koncernu; weryfikacja wniosków inwestycyjnych pod względem poprawności wpisanych parametrów technicznych;...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków: weryfikacja umów z wykonawcami w zakresie kompleksowości przedmiotu umowy; weryfikacja zgodności dat realizacji z harmonogramem budowy; weryfikacja wyceny prac budowlanych;
analiza dokumentacji projektowej i przetargowej, wykonywanie obmiarów, przygotowywanie wycen/kosztorysów zgodnie z dokumentacją projektową, pozyskiwanie i analiza ofert od dostawców.
Zadania zakup maszyn budowlanych, urządzeń mechanicznych i innych środków transportu zgodnie z procedurami koncernu; kompleksowe opracowanie procesów inwestycyjnych zgodnie z wytycznymi koncernu; weryfikacja wniosków inwestycyjnych pod względem poprawności wpisanych parametrów technicznych;...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...