Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Płock    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zadania Dyrektora ds. rozwoju biznesu: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Zobacz więcej ofert pracy

Menadżer ds. Rozwoju Sieci Dystrybucji i Chemii Budowlanej

CEMEX Polska Sp. z o.o.
świętokrzyskie
menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
625 dni temu
Menadżer ds. Rozwoju Sieci Dystrybucji i Chemii Budowlanej


Biuro operacyjne: Warszawa lub inna ustalona filia Pracodawcy.

Obszar działania: projekty realizowane w całej Polsce

Główne zadania
  • Rozwój kanałów promocji i dystrybucji produktów oferowanych w obsługiwanym
    Segmencie Dystrybucji i zarządzanie operacyjne jedną ze Spółek Dystrybucyjnych grupy CEMEX,
  • Odpowiedzialność za sprzedaż i rozwój sprzedaży chemii budowlanej CEMEX Polska, w tym: udział w tworzeniu systemu kształtowania cen, nadzorowanie procesów operacyjnych, udział w spotkaniach z dostawcami i negocjacjach warunków współpracy,
  • Prowadzenie analiz popytu oraz preferencji klientów w różnych kanałach sprzedaży również w kanale nowoczesnym DIY,
  • Udział w projektach rozwojowych firmy w obszarze linii produktowej cementu i chemii budowlanej w środowisku międzynarodowym,
  • Aktywne podejmowanie działań mających na celu rozwoju sprzedaży produktów oferowanych w Tradingu.
  • Wypracowanie i utrzymanie odpowiednich standardów współpracy i zarządzanie relacjami
    zewnętrznymi i wewnętrznymi w podległych obszarach.
Wymagania formalne
  • Doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą chemii budowlanej lub pokrewnej działalności,
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji B2B,
  • Wykształcenie wyższe (wykształcenie techniczne lub budowlane będzie dodatkowym atutem),
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. rok),
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze i sprzedaży do sieci nowoczesnej,
  • Znajomość branży i rynku materiałów budowlanych,
  • Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Mobilność i dyspozycyjność.
Oczekiwania interpersonalne
  • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów,
  • Orientacja na klienta zewnętrznego i wewnętrznego i umiejętności budowania długofalowych relacji,
  • Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu,
  • Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność zarządzania zespołem w strukturze rozproszonej.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o globalnym zasięgu- forma współpracy umowa o pracę,
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i system premiowy,
  • Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz benefitów (m. in. pakiet medyczny dla Ciebie i Twojej Rodziny, karta rekreacyjno-sportowa, nagrody za osiągnięcia, dostęp do platformy benefitowej oraz szkoleniowej i wiele innych),
  • Samochód służbowy z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych,
  • Dostęp do najnowszych rozwiązań biznesowych,
  • Szansę rozwoju kariery w strukturach CEMEX.


 

Poznaj

CEMEX Polska Sp. z o.o.

Dlaczego warto wybrać CEMEX?

CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.

Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.

Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany, kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.

Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.

W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.

Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.

Proces rekrutacji w CEMEX

Krok Wywiad telefoniczny
Krok Spotkanie ze specjalistą HR
Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
Krok Złożenie oferty zatrudniania

Podobne oferty

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Płock    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zadania Dyrektora ds. rozwoju biznesu: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....