Nasz klient – firma o zasięgu globalnym, obecna w 100 krajach świata na 5 kontynentach, jest wszechstronnym specjalistą oferującym kompletne rozwiązania transportowe dla swoich klientów. Pracuje nad nowatorskimi technologiami pomagającymi w pracy firmom transportowym i ich kierowcom.
W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko:
Menedżer ds. Zapewniania Jakości Obsługi (Service Quality Manager)
Nr ref.: SQM-AW/12/10/praca
Miejsce pracy: Warszawa, cała Polska
Opis stanowiska:
- wdrażanie procesów organizacyjno-jakościowych na odcinku usług i serwisu;
- doświadczenie w kreowaniu polityki jakościowej firmy;
- szkolenie pracowników serwisu i dealerów pod kątem jakości;
- gotowość do wyjazdów służbowych (praca bezpośrednio w serwisach i u dilerów całej Polsce);
- doradzanie klientom we wszystkich stadiach wdrożenia systemu;
- opiniowanie etapów wdrażania;
- wymiana informacji z innymi działami;
- monitorowanie parametrów jakościowych (zgodnie z KPI);
- przygotowywanie raportów i prezentacji jakościowych dla przełożonych.
Oczekiwania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – minimum 1,5 roku;
- doświadczenie w prowadzeniu projektów szkoleniowych i coachowych, najlepiej w zakresie zarządzania jakością;
- gotowość do wyjazdów służbowych;
- doświadczenie w zarządzaniu projektem;
- mile widziana znajomość zasad KAIZEN, TQM, SixSigma;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point), znajomość SAP będzie dodatkowym atutem;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- komunikatywność, umiejętność prezentacji, elastyczność;
- minimum dobra, pozwalająca na swobodną komunikację, znajomość języka angielskiego.