UpMenu - działamy globalnie. Dostarczamy narzędzie e-commerce dla branży gastronomicznej. Rozwijamy się bardzo dynamicznie w wysoce konkurencyjnym obszarze. Planujemy wejść na nowe międzynarodowe rynki.
Obecnie powiększamy nasz zespół Customer & Partners Success, dlatego poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku:
Młodszy Specjalista ds.Obsługi Klienta ze znajomością języka angielskiego
praca zdalna
Co jest głównym celem pracy na tym stanowisku?
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta polskiego (80%) i zagranicznego (20%) z wykorzystaniem dostępnych narzędzi komunikacji. Prowadzenie skutecznej, nastawionej na edukację i rozwiązywanie problemów, obsługi klienta biznesowego.
Co będzie należeć do Twoich zadań?
- bieżąca obsługa klientów UpMenu (restauratorów) - w języku polskim i angielskim, przy użyciu odpowiednich kanałów komunikacji tj. chat, telefon, narzędzia do komunikacji online
- rekomendowanie usprawnień,
- budowanie i aktualizacja baz danych,
- regularne raportowanie i prezentowanie wyników,
- wsparcie zespołu w innych zadaniach związanych z jakościowym funkcjonowaniem procesów działowych,
- wypracowywanie dobrych praktyk i dzielenie się wiedzą z innymi pracownikami działu i firmy
Co jest dla nas ważne?
- zainteresowanie nowymi technologiami, e-commerce, marketing,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- szybkość uczenia się z przyswajania wiedzy - pracujemy w dynamicznym środowisku,
- chęć uczenia się i dalszego rozwoju,
- zaangażowanie, kreatywność, dobra organizacja pracy własnej,
- wysokim poziom umiejętności komunikacyjnych,
- pozytywne nastawienie - skierowane na rozwiązywanie problemów.
Co możemy Ci zaproponować:
- Elastyczną formę zatrudnienia B2B lub UoP
- Pracę z najnowszymi technologiami
- Bliską współpracę z Zarządem
- Realny wpływ na rozwój firmy
- Pracę w jednym z najdynamiczniej rozwijających się startupów w branży gastronomicznej w Polsce