Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...
GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi klientami - badanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, monitoring współpracy, Aktywności sprzedażowe: przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planów sprzedażowych i kompleksową obsługę klientów, w tym: sprzedaż produktów i usług firmy; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z już istniejącymi; negocjowanie...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: kompleksowa obsługa klientów i realizacja planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz utrzymanie kontaktów z obecnymi partnerami; przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych; doradztwo w zakresie produktów i usług dostępnych w ofercie;
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: realizowanie celów sprzedażowych firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy; doradztwo klientom w zakresie produktów i usług;
Twoja Rola i Obowiązki Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i zarządzanie ich portfelem. Realizacja celów sprzedażowych w pełnym portfolio produktów OZE i termomodernizacji. Profesjonalna obsługa klientów z platformy Marketplace i programów dotacyjnych. Budowanie długotrwałych...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
17 godz.
Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej, pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługa kluczowych...
Benefit Systems SAWarszawa, przy Rondzie Daszyńskiego
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Na rozgrzewkę kilka pytań: Możesz pochwalić się min. 4 – letnim doświadczeniem w sprzedaży do klientów biznesowych? Doskonale radzisz sobie ze sprzedażą doradczą do dużych klientów? Nie dostajesz gęsiej skórki na spotkaniach z Klientami, a sam kontakt z Klientem powoduje u Ciebie...
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...
Firma Sigmar Recruitment Ltd. powstała w Irlandii w marcu 2002 roku. Od tego czasu stała się jedną z najbardziej znanych irlandzkich firm rekrutacyjnych na świecie. Od momentu powstania firma Sigmar jest znana z wysokiej jakości obsługi klienta oraz proaktywnego i profesjonalnego podejścia do całego procesu rekrutacji.
National Key Account Manager (rynek czeski)
Nr Ref.: NKAM/02
Osiągnięcie celów rocznych zdefiniowanych w ramach BSC oraz celów rocznych finansowych, które to cele wynikają ze strategii firmy;
Osiągnięcie pozycji lidera rynkowego na rynku, za który KAM jest odpowiedzialny;
Ciągły rozwój podległego zespołu i budowa jego identyfikacji z firmą.
minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim (poziom dyrektor, ewentualnie z-ca dyrektora) w dziale sprzedaży B2C (plus chociaż 1 roczne doświadczenia w B2B);
minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu spółkami zlokalizowanymi co najmniej w dwóch różnych krajach;
kilkuletnie doświadczenia zawodowe w szeroko rozumianej branży produktów budowlanych, wykończenia wnętrz lub instalatorskich;
doświadczenie oraz znajomość zasad kształtowania polityki cenowej, promocyjnej i dystrybucji na rynkach międzynarodowych - w określonym Regionie Europy;
poparte sukcesami doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych;
Angielski na poziomie b1/b2;
Czeski i na poziomie c1/c2.
Możliwość rozwoju oraz zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego;
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...
GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi klientami - badanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, monitoring współpracy, Aktywności sprzedażowe: przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planów sprzedażowych i kompleksową obsługę klientów, w tym: sprzedaż produktów i usług firmy; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów handlowych z już istniejącymi; negocjowanie...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: kompleksowa obsługa klientów i realizacja planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz utrzymanie kontaktów z obecnymi partnerami; przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych; doradztwo w zakresie produktów i usług dostępnych w ofercie;
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: realizowanie celów sprzedażowych firmy; aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy; doradztwo klientom w zakresie produktów i usług;
Twoja Rola i Obowiązki Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i zarządzanie ich portfelem. Realizacja celów sprzedażowych w pełnym portfolio produktów OZE i termomodernizacji. Profesjonalna obsługa klientów z platformy Marketplace i programów dotacyjnych. Budowanie długotrwałych...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
17 godz.
Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej, pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługa kluczowych...
Benefit Systems SAWarszawa, przy Rondzie Daszyńskiego
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Na rozgrzewkę kilka pytań: Możesz pochwalić się min. 4 – letnim doświadczeniem w sprzedaży do klientów biznesowych? Doskonale radzisz sobie ze sprzedażą doradczą do dużych klientów? Nie dostajesz gęsiej skórki na spotkaniach z Klientami, a sam kontakt z Klientem powoduje u Ciebie...
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...