W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
Stanowisko National Sales Managera u naszego klienta polega przede wszystkim na pozyskiwaniu nowych klientów oraz rozwoju tych obecnych, zarówno supermarketów, dyskontów, jak i klientów hurtowych. Firma oczekuje, że w sposób aktywny i w oparciu o budżet, właściwa osoba nawiąże relacje biznesowe, które staną się długofalowe i dochodowe. Kandydat będzie także partycypował w launch'u nowych produktów na rynek polski.
Informacje o kliencie
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży spożywczej, poszukujemy doświadczonej osoby w obszarze sprzedaży. Firma jest częścią dużej grupy działającej na globalnym rynku pieczywa.
Opis stanowiska
- Pro-aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaży, zarówno w zakresie własnej marki jak i marki producenta;
- Organizacja regularnych spotkań z kluczowymi klientami w celu efektywnego budowania silnych relacji partnerskich;
- Uaktualnianie comiesięcznych planów sprzedaży i komunikowanie ich wśród innych zespołów;
- Bliska współpraca z Działem Finansowym w celu lepszego zrozumienia pozycji finansowej klientów i dążenie do jej poprawy;
- Prowadzenie negocjacji związanych z potencjalnym wzrostem cen sprzedaży w ramach wymagań Grupy;
- Uzgadnianie planów promocyjnych z klientami i komunikowanie ich do zespołu;
- Odpowiedzialność za proces tworzenia, rewizji i poprawy planów sprzedaży na polskim rynku;
- Utrzymywanie bliskiej współpracy z zespołem w Wielkiej Brytanii w celu zrozumienia globalnych trendów i planów marketingowych w zakresie nowych produktów;
- Efektywne komunikowanie się z zespołem produkcyjnym, planistami i zaopatrzeniem aby każdorazowo zapewnić maksymalny poziom serwisu i opieki klienta;
Profil kandydata
- Doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem, na poziomie Head Office (supermarket, dyskont, klienci hurtowi;
- Doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG, najlepiej w przemyśle spożywczym;
- Doskonała umiejętność planowania i organizacji zadań, oraz silne zdolności analityczne;
- Bardzo dobra znajomość MS Office;
- Konieczna płynna znajomość języka angielskiego zarówno w mowie, jak i w piśmie;
- Samodzielność w działaniu, elastyczność, samozaparcie i sumienność;
- Wysoka umiejętność komunikacji, prezentacji i kształtowania wizerunku firmy;
- Znajomość rynku pieczywa i konkurencji będzie zaletą;
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Możliwość rozwoju rynku od podstaw;
- Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych;
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.