Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Online Marketing Manager

Level 7 Systems Ltd
dolnośląskie, Praca zdalna
praca stacjonarna
4098 dni temu

Ogłoszenie numer: 512724, z dnia 2014-09-16

Firma z branży telekomunikacyjnej i telefonii VoIP z siedzibą w Londynie poszukuje Managera Marketingu Online pragnącego rozwijać swoje zdolności w międzynarodowej firmie. Platforma komunikacyjna Level 7 Systems znalazła uznanie wśród partnerów na całym świecie a jej elastyczność i wysoka jakość dostarczanej usługi są szeroko doceniane przez odbiorców biznesowych wielu branż. Rekrutacja na stanowisko Online Marketing Manager to szansa na dołączenie do naszego młodego i dynamicznego zespołu.

Online Marketing Manager

Miejsce pracy: dolnośląskie, Praca zdalna

 

Opis stanowiska

  • Przygotowanie i implementacja strategii marketingowej online celem osiągnięcia wysokiej jakości ruchu oraz wyznaczonych wskaźników KPI & ROI
  • Zarządzanie, kreowanie i optymalizacja strony WWW, micro-stron i ekspozycji w mediach społecznościowych
  • Raportowanie w zakresie konwersji lead'ówi analizy ruchu
  • Nadzór oraz kreacja treści takich jak whitepapers, casestudies, infographics, video oraz wpisów bloga
  • Implementacja i nadzór nad kampaniami PPC (AdWords i inne)
  • Kreacja i przeprowadzanie kampanie mail i oraz komunikatów prasowych
  • Badanie i raportowanie obecnej sytuacji rynkowej oraz konkurencji
  • Nadzór nad niektórymi działaniami marketingu off-line takimi jak telemarketing, wydruk materiałów czy organizacja targów
  • Nadzór i współpraca z zewnętrznymi agencjami i podwykonawcami.
  • Budowanie reputacji i rozpoznawalności marki.
  • Zarządzanie ekspozycją programu kanałów sprzedaży (affiliates, resellers)

Wymagania

  • Minimum 2 letnie doświadczenie w marketingu online (preferowalnie w sektorze komunikacji lub serwisów SAAS /Cloud)
  • Doskonała znajomość języka angielskiego
  • Zdolność kontrybucji w wizję rozwoju firmy z pasją do marketingu online oraz technologii
  • Silne zrozumienie obecnych trendów marketingu online oraz najlepszych praktyk w tym zakresie
  • Dobre zrozumienie strategii oraz koncepcji komercyjnych
  • Umiejętność przeprowadzania skutecznych i opartych na wynikach planów marketingowych
  • Skupienie na wskaźnikach i efektywności kampanii
  • Głębokie zrozumienie i doświadczenie w tematyce SEO z naciskiem na rynki o wysokiej konkurencyjności
  • Umiejętność tworzenia wysokiej jakości oraz przyjaznej SEO treści w języku angielskim
  • Umiejętność budowania odbiorców przez media społecznościowe (poparte zrealizowanymi projektami)
  • Motywacja i doskonałe zorganizowanie pracy
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne w języku polskim i angielskim
  • Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie
  • Doświadczenie w MS Office, systemach CRM, Google Analytics, Google Adwords, Webmaster tools
  • Znajomość pakietu Adobe CS oraz podstawowa znajomość HTML będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość pracy zdalnej w elastycznym wymiarze godzin
  • Możliwość częstych warsztatów szkoleniowych w Londynie
  • Możliwość współtworzenia nowoczesnej platformy telekomunikacyjnej w przyjaznym zespole
  • Możliwość rozwoju i nauki

Wynagrodzenie

Od 6000 do 8000 PLN

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...