relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków bieżące wystawianie oraz księgowanie faktur sprzedażowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemie SAP Business One, współpraca z audytorami, prowadzenie ewidencji wyposażenia, środków trwałych, rozliczenie zaliczek pracowników wraz z prowadzeniem...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zadania: Prowadzenie pełnej księgowości spółek; Zarządzanie zespołem księgowych; Prowadzenie i kontrola ewidencji VAT; Uzgadnianie sald kont rozrachunkowych; Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych VAT i CIT; Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych; Współpraca z klientami,...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B część etatu 70,00 - 85,00 zł / godz. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Bookkeeping in accordance to Polish accounting policies; Issue of invoices; Payment of expenses; Month end closure and reconciliation; Payroll, ZUS, VAT and Corporate tax preparation, computation, submission and execution of relevant payments; Preparation of internal reports for the group’s...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
OPIS STANOWISKA Kontrola, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych; Przygotowywanie ewidencji dokumentów do deklaracji podatkowych; Przygotowywanie płatności dla dostawców; Księgowanie wyciągów bankowych; Przygotowywanie rozliczeń gotówkowych.
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Na powierzonym stanowisku Kierownik ds. kontrolingu będzie partnerem biznesowym dla zarządu spółki oraz kadry kierowniczej w tematach o charakterze kontrolingowym. Zakres odpowiedzialności: Analiza wyników finansowych firmy i wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych w tym obszarze Wyjaśnianie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
Zakres obowiązków: księgowanie raportów kasowych, wyciągów bankowych, faktur, delegacji pracowniczych, list płac i innych dokumentów księgowych; kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; kontrola i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami oraz...
For our client, international manufacturing and trading company, we are looking for motivated Candidates for the position of Personnel Administration Specialist with Dutch and English
location: POZNAŃ
Responsibilities:
manage payroll and personal data within SAP according to the documents and according to the procedures
poviding a wide range of administrative tasks connected with HR area and personnel administration;
ensure that Personnel Administration and Payroll processes are in line with global processes/directions, legal and taxation standards
verifying and entering data and HR-related documents;
database administration;
supporting HR team in everyday activities.
Requirements:
Fluent in English and Dutch language;
min. 1 year of working experience in Personnel Administration and Payroll environment;
good knowledge in taxation of law, social insurance and SAP/R3 HR System;
analytical thinking and good organizational skills;
ability to work in fast-changing environment;
interpersonal skills – communicative team player will be a great part of the department.
Our Client offers:
Opportunity to develop skills in the international organization;
attractive salary and compensation package;
great work atmosphere;
possibility for further promotions and career path development.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków bieżące wystawianie oraz księgowanie faktur sprzedażowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemie SAP Business One, współpraca z audytorami, prowadzenie ewidencji wyposażenia, środków trwałych, rozliczenie zaliczek pracowników wraz z prowadzeniem...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zadania: Prowadzenie pełnej księgowości spółek; Zarządzanie zespołem księgowych; Prowadzenie i kontrola ewidencji VAT; Uzgadnianie sald kont rozrachunkowych; Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych VAT i CIT; Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych; Współpraca z klientami,...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B część etatu 70,00 - 85,00 zł / godz. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Bookkeeping in accordance to Polish accounting policies; Issue of invoices; Payment of expenses; Month end closure and reconciliation; Payroll, ZUS, VAT and Corporate tax preparation, computation, submission and execution of relevant payments; Preparation of internal reports for the group’s...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
OPIS STANOWISKA Kontrola, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych; Przygotowywanie ewidencji dokumentów do deklaracji podatkowych; Przygotowywanie płatności dla dostawców; Księgowanie wyciągów bankowych; Przygotowywanie rozliczeń gotówkowych.
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Na powierzonym stanowisku Kierownik ds. kontrolingu będzie partnerem biznesowym dla zarządu spółki oraz kadry kierowniczej w tematach o charakterze kontrolingowym. Zakres odpowiedzialności: Analiza wyników finansowych firmy i wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych w tym obszarze Wyjaśnianie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
Zakres obowiązków: księgowanie raportów kasowych, wyciągów bankowych, faktur, delegacji pracowniczych, list płac i innych dokumentów księgowych; kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; kontrola i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami oraz...