Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
Twoje zadania: Prowadzenie procesu identyfikacji, tworzenia i wdrażania tematów i inicjatyw strategii HR dla wszystkich jednostek organizacyjnych; Zapewnienie proaktywnego i strukturalnego przetwarzania zagadnień ad hoc, a także strategicznych (np. zatrzymanie pracowników, planowanie sukcesji,...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów do sieci franczyzowej ODIDO. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z franczyzobiorcami. Badanie rynku regionalnego i podejmowanie działań. Zapewniających rozwój sieci franczyzowej ODIDO. Stała współpraca z...
Klient portalu Praca.pl
Świdnica
praca stacjonarna
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat 13 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj bez CV
10 dni
Organizowanie czasu pracy własnej oraz podległych pracowników, Zamawianie towaru, Przyjmowanie dostaw, Tworzenie grafików dla podległych pracowników, Nadzorowanie pracy podległych pracowników, Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Nadzorowanie wyników handlowych, Dbanie o dalszy rozwój obrotów.
kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Twój zakres obowiązków Prowadzenie i zarządzanie sklepem Relay (art. spożywcze, alkohol, prasa, akcesoria) Realizacja sprzedaży w sklepie; Dbanie o profesjonalną obsługę Klienta; Budowanie i zarządzanie Zespołem;
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie analizy procesowej, biznesowej we właściwych obszarach - prowadzenie prac analitycznych we współpracy zespołem deweloperskim i z Product Ownerem. Weryfikacja potrzeb biznesowych pod kątem możliwości implementacji w systemie. Analiza potrzeb biznesowych i...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania na stanowisku pracy: pozyskiwanie wymagań biznesowych od konsultantów funkcjonalnych, analiza wymagań biznesowych, szacowanie czasu realizacji projektu, programowanie ABAP.
Obowiązki: Budowa i rozwój kanału dystrybucji w oparciu o sieć Autoryzowanych Punktów Usługowo- Handlowych pod nazwą Strefa Płyt; Weryfikacja oraz ocena potencjału rynku i lokalizacji pod kątem standardów sieci Strefa Płyt; Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i ustalanie warunków...
Generalny dystrybutor Quick Pick ® poszukuje osoby na stanowisko:
Partner Biznesowy - Dyrektor Regionu
Nr Ref.: 2012/08/SPS/dolnośląskie
AMT Group, generalny dystrybutor produktu Quick Pick ® w Polsce poszukuje na terenie województwa osób, które zajmą się sprzedażą powierzchni reklamowej na nowym, innowacyjnym nośniku reklamowym, eksponowanym między innymi w:
restauracjach
hotelach
punktach gastronomicznych
kawiarniach
sieciach taksówkarskich
w środkach transportu lotniczego
Zadania:
sprzedaż reklamy powierzchniowej na innowacyjnym produkcie,
aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów,
budowanie i koordynowanie struktury sprzedaży,
prowadzenie negocjacji i prezentacji handlowych,
dynamiczne poszerzanie grona współpracowników,
monitorowanie wyników sprzedaży,
realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych,
aktywny udział w budowaniu wizerunku firmy.
Wymagania:
zaangażowanie w budowanie doskonałych relacji z klientami,
znajomość metod, narzędzi oraz skutecznych technik sprzedaży,
umiejętność prowadzenia prezentacji dla audytorium,
doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym w segmencie B2B,
mile widziana własna działalność gospodarcza,
własny samochód,
Oferujemy:
Pracę w rozwijającym się zespole osób wprowadzających na rynek polski nowoczesny, innowacyjny i jedyny w swoim rodzaju nośnik reklamowy. Więcej informacji o produkcie znajdziesz na stronie www.amtgroup.pl
możliwość sprzedaży w bezkonkurencyjnym kanale reklamowym,
atrakcyjne dochody, uzależnione od poziomu sprzedaży,
praca w dynamicznie rozwijającym się zespole,
możliwość zatrudnienia na podstawie kontraktu managerskiego, umowy zlecenie, umowy o pracę (po okresie próbnym),
wsparcie merytoryczne, systemowe / informatyczne,
szkolenia produktowe,
możliwość wyposażenia w narzędzia pracy (telefon komórkowy, laptop, samochód) dla pracowników, po okresie próbnym,
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
Twoje zadania: Prowadzenie procesu identyfikacji, tworzenia i wdrażania tematów i inicjatyw strategii HR dla wszystkich jednostek organizacyjnych; Zapewnienie proaktywnego i strukturalnego przetwarzania zagadnień ad hoc, a także strategicznych (np. zatrzymanie pracowników, planowanie sukcesji,...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów do sieci franczyzowej ODIDO. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z franczyzobiorcami. Badanie rynku regionalnego i podejmowanie działań. Zapewniających rozwój sieci franczyzowej ODIDO. Stała współpraca z...
Klient portalu Praca.pl
Świdnica
praca stacjonarna
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat 13 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj bez CV
10 dni
Organizowanie czasu pracy własnej oraz podległych pracowników, Zamawianie towaru, Przyjmowanie dostaw, Tworzenie grafików dla podległych pracowników, Nadzorowanie pracy podległych pracowników, Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Nadzorowanie wyników handlowych, Dbanie o dalszy rozwój obrotów.
kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Twój zakres obowiązków Prowadzenie i zarządzanie sklepem Relay (art. spożywcze, alkohol, prasa, akcesoria) Realizacja sprzedaży w sklepie; Dbanie o profesjonalną obsługę Klienta; Budowanie i zarządzanie Zespołem;
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie analizy procesowej, biznesowej we właściwych obszarach - prowadzenie prac analitycznych we współpracy zespołem deweloperskim i z Product Ownerem. Weryfikacja potrzeb biznesowych pod kątem możliwości implementacji w systemie. Analiza potrzeb biznesowych i...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania na stanowisku pracy: pozyskiwanie wymagań biznesowych od konsultantów funkcjonalnych, analiza wymagań biznesowych, szacowanie czasu realizacji projektu, programowanie ABAP.
Obowiązki: Budowa i rozwój kanału dystrybucji w oparciu o sieć Autoryzowanych Punktów Usługowo- Handlowych pod nazwą Strefa Płyt; Weryfikacja oraz ocena potencjału rynku i lokalizacji pod kątem standardów sieci Strefa Płyt; Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i ustalanie warunków...