Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów do sieci franczyzowej ODIDO. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z franczyzobiorcami. Badanie rynku regionalnego i podejmowanie działań. Zapewniających rozwój sieci franczyzowej ODIDO. Stała współpraca z...
Twoje zadania: Prowadzenie procesu identyfikacji, tworzenia i wdrażania tematów i inicjatyw strategii HR dla wszystkich jednostek organizacyjnych; Zapewnienie proaktywnego i strukturalnego przetwarzania zagadnień ad hoc, a także strategicznych (np. zatrzymanie pracowników, planowanie sukcesji,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania na stanowisku pracy: pozyskiwanie wymagań biznesowych od konsultantów funkcjonalnych, analiza wymagań biznesowych, szacowanie czasu realizacji projektu, programowanie ABAP.
specjalista (mid) umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat
3 dni
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie analizy procesowej, biznesowej we właściwych obszarach - prowadzenie prac analitycznych we współpracy zespołem deweloperskim i z Product Ownerem. Weryfikacja potrzeb biznesowych pod kątem możliwości implementacji w systemie. Analiza potrzeb biznesowych i...
Obowiązki: Budowa i rozwój kanału dystrybucji w oparciu o sieć Autoryzowanych Punktów Usługowo- Handlowych pod nazwą Strefa Płyt; Weryfikacja oraz ocena potencjału rynku i lokalizacji pod kątem standardów sieci Strefa Płyt; Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i ustalanie warunków...
Zadania Planowanie zamówień pojazdów dla sieci produkcyjnej. Obejmuje to niezawodne terminy dostaw dla klientów i ekonomiczne wykorzystanie mocy produkcyjnych; Działania proaktywne i optymalizacja księgi zamówień pojazdów, aby zminimalizować koszty, osiągnąć konkurencyjne terminy...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesem budżetowym i nadzór nad przygotowywaniem planów budżetowych w krótkiej i średniej perspektywie; Sprawowanie kompleksowego nadzoru finansowego nad wybranymi projektami; Przygotowywanie prezentacji dla celów zarządczych i analiz ad-hoc; Utworzenie...
Zadania: Będziesz częścią wielofunkcyjnego zespołu, którego zadaniem jest opracowywanie przyszłych procesów, środowiska pracy, systemów informatycznych i sposobu pracy w traton w zakresie zarządzania zamówieniami i zarządzania łańcuchem dostaw; Odpowiedzialność za procesy, systemy i...
Are you ready to take on a leadership role and be part of establishing Business Partner Finance Controlling Team in Gdansk? As a Finance Manager & Head of Business Partner Finance Controlling, you will lead a team of 2-5 full-time employees responsible for supporting Business Partner Finance with...
kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków Prowadzenie i zarządzanie sklepem Relay (art. spożywcze, alkohol, prasa, akcesoria) Realizacja sprzedaży w sklepie; Dbanie o profesjonalną obsługę Klienta; Budowanie i zarządzanie Zespołem;
Małpka S.A. to spółka rozwijająca nową sieć sklepów convenience na terenie naszego kraju. Segment ten ma w Polsce bardzo duży potencjał na tle całego rynku detalicznego. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu specjalistów z dziedziny handlu detalicznego, którzy zarządzają siecią oraz dynamicznemu przyrostowi lokalizacji, sieć ma szansę bardzo szybko wejść do grona liderów w sektorze handlu tradycyjnego.
W związku z tym poszukujemy:
Partnerów Prowadzących Sklepy
Miejsce pracy: Kraśnik, Lublin, Zamość
WYMAGANIA
gotowość do prowadzenia własnej działalności gospodarczej
przedsiębiorczość i dobra organizacja pracy
kreatywność
umiejętność kierowania zespołem
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
prowadzenie placówki handlowej zgodnie ze standardami sieci
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów do sieci franczyzowej ODIDO. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z franczyzobiorcami. Badanie rynku regionalnego i podejmowanie działań. Zapewniających rozwój sieci franczyzowej ODIDO. Stała współpraca z...
Twoje zadania: Prowadzenie procesu identyfikacji, tworzenia i wdrażania tematów i inicjatyw strategii HR dla wszystkich jednostek organizacyjnych; Zapewnienie proaktywnego i strukturalnego przetwarzania zagadnień ad hoc, a także strategicznych (np. zatrzymanie pracowników, planowanie sukcesji,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania na stanowisku pracy: pozyskiwanie wymagań biznesowych od konsultantów funkcjonalnych, analiza wymagań biznesowych, szacowanie czasu realizacji projektu, programowanie ABAP.
specjalista (mid) umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat
3 dni
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie analizy procesowej, biznesowej we właściwych obszarach - prowadzenie prac analitycznych we współpracy zespołem deweloperskim i z Product Ownerem. Weryfikacja potrzeb biznesowych pod kątem możliwości implementacji w systemie. Analiza potrzeb biznesowych i...
Obowiązki: Budowa i rozwój kanału dystrybucji w oparciu o sieć Autoryzowanych Punktów Usługowo- Handlowych pod nazwą Strefa Płyt; Weryfikacja oraz ocena potencjału rynku i lokalizacji pod kątem standardów sieci Strefa Płyt; Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i ustalanie warunków...
Zadania Planowanie zamówień pojazdów dla sieci produkcyjnej. Obejmuje to niezawodne terminy dostaw dla klientów i ekonomiczne wykorzystanie mocy produkcyjnych; Działania proaktywne i optymalizacja księgi zamówień pojazdów, aby zminimalizować koszty, osiągnąć konkurencyjne terminy...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesem budżetowym i nadzór nad przygotowywaniem planów budżetowych w krótkiej i średniej perspektywie; Sprawowanie kompleksowego nadzoru finansowego nad wybranymi projektami; Przygotowywanie prezentacji dla celów zarządczych i analiz ad-hoc; Utworzenie...
Zadania: Będziesz częścią wielofunkcyjnego zespołu, którego zadaniem jest opracowywanie przyszłych procesów, środowiska pracy, systemów informatycznych i sposobu pracy w traton w zakresie zarządzania zamówieniami i zarządzania łańcuchem dostaw; Odpowiedzialność za procesy, systemy i...
Are you ready to take on a leadership role and be part of establishing Business Partner Finance Controlling Team in Gdansk? As a Finance Manager & Head of Business Partner Finance Controlling, you will lead a team of 2-5 full-time employees responsible for supporting Business Partner Finance with...
kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków Prowadzenie i zarządzanie sklepem Relay (art. spożywcze, alkohol, prasa, akcesoria) Realizacja sprzedaży w sklepie; Dbanie o profesjonalną obsługę Klienta; Budowanie i zarządzanie Zespołem;