Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik centrum recyklingu z językiem niemieckim

    Dremo Personaldienstleistung GmbH   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Obowiązki: odbiór i kontrola, a także dalsze przetwarzanie i obróbka dostarczonych odpadów; pomoc dostawcom w znalezieniu odpowiednich stacji rozładunku odpadów; opieka nad klientami w naszym zakładzie utylizacji odpadów; utrzymanie bezpieczeństwa, porządku i czystości w centrum...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. logistyki

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Warszawa, Zawodzie 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie raportów z realizacji usług, Weryfikacja pracy pojazdów w systemie GPS, Współpraca z innymi działami firmy oraz klientami, Weryfikacja czasu pracy na podstawie kart pracy oraz tachografów, Rozpatrywanie reklamacji, Obsługa systemu BDO.
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik ds. gospodarki odpadami

Miasto Luboń - Urząd Miasta Luboń
wielkopolskie, Luboń
praca stacjonarna
1415 dni temu

Burmistrz Miasta Luboń

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

do spraw gospodarki odpadami,

w wymiarze pełnego etatu w Wydziale Spraw Komunalnych

Urzędu Miasta Luboń.

Pracownik ds. gospodarki odpadami
Miejsce pracy: Luboń
Zakres zadań:
  1. Nadzór nad prowadzeniem gospodarki odpadami komunalnymi przez mieszkańców
    (kontrola selektywnej zbiórki odpadów, kompostowania odpadów,  itp.)  oraz nad realizacją zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości - wizje lokalne w terenie,
  2. Stała aktualizacja bazy danych rejestru wszystkich właścicieli nieruchomości  zamieszkałych i „mieszanych“ objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi, ustalanie podmiotów zobowiązanych, prowadzenie postępowań administracyjnych, sporządzanie decyzji o wymiarze opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, naliczanie podwyższonej opłaty mieszkańcom nie przestrzegającym zasad selektywnej zbiórki odpadów,
  3. Kontrola spełnienia obowiązku podpisania umów na wywóz odpadów przez przedsiębiorców.
  4. Bieżąca obsługa interesantów,
  5. Prowadzenie postępowań w zakresie usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania,
  6. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej,
  7. Prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnych wśród mieszkańców w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi,
  8. Współudział w opracowaniu niezbędnych dokumentów, projektów uchwał i innych aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja,
  9. Przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi,
  10. Prowadzenie postępowań związanych z  egzekucją administracyjną z zakresu gospodarki odpadami (wystawianie tytułów wykonawczych do Urzędu Skarbowego),
  11. Współpraca z wydziałami Urzędu, jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie realizowanych zadań.
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:

 

            a) Niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe,
  2. Obywatelstwo polskie,
  3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. Posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  6. Doświadczenie zawodowe – minimum 1 rok stażu pracy,
  7. Znajomość przepisów z zakresu: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o samorządzie gminnym,
  8. Bardzo dobra obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows), urządzeń biurowych,
  9. Posiadanie prawa jazdy kat. B (czynny kierowca).

            b) Dodatkowe:

  1. Wykształcenie wyższe z zakresu: ochrona środowiska, gospodarka przestrzenna, administracja,
  2. Znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o odpadach, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  3. Umiejętność współdziałania w zespole, systematyczność, samodzielność,
  4. Cierpliwość, odporność na stres, uczynność, dyspozycyjność.
  5. Umiejętność analizowania pism i dokumentów prawniczych.
Warunki pracy na stanowisku pracy:
  1. Praca w wymiarze pełnego etatu, na czas nieokreślony,
  2. Praca w pozycji siedzącej, wymagającej szczególnej koncentracji,
  3. Praca w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osoby niepełnosprawnej, wymagająca wyjść w teren,
  4. Praca w zespole i w warunkach stresu,
  5. Praca wymagająca znajomości przepisów prawa, w tym określonych w pkt. II oraz m.in. ustawy o pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej,
  6. Wynagrodzenie zasadnicze od 3 000,00 zł do 3 600,00 zł brutto.
 

Podobne oferty

  • Pracownik centrum recyklingu z językiem niemieckim

    Dremo Personaldienstleistung GmbH   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Obowiązki: odbiór i kontrola, a także dalsze przetwarzanie i obróbka dostarczonych odpadów; pomoc dostawcom w znalezieniu odpowiednich stacji rozładunku odpadów; opieka nad klientami w naszym zakładzie utylizacji odpadów; utrzymanie bezpieczeństwa, porządku i czystości w centrum...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. logistyki

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Warszawa, Zawodzie 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie raportów z realizacji usług, Weryfikacja pracy pojazdów w systemie GPS, Współpraca z innymi działami firmy oraz klientami, Weryfikacja czasu pracy na podstawie kart pracy oraz tachografów, Rozpatrywanie reklamacji, Obsługa systemu BDO.