Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
Nasz klient to innowacyjny Software House z siedzibą w Berlinie, tworzący produkt umożliwiający tworzenie aplikacji mobilnych dla przedsiębiorców. Aktualnie poszukujemy dla niego osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim.
Miejsce pracy : Łódź ( minimum 1 dzień w biurze w tygodniu) /zdalnie
Główne obowiązki na tym stanowisku :
- obsługa połączeń przychodzących, wiadomości e-mail i czatów od klientów jak i zespołu współpracowników w ramach zapewnienia procesu obsługi klienta,
- efektywne współpracowanie przy rozwiązywaniu problemów klientów,
- wspieranie klientów w procesie publikowania aplikacji w AppStore i Google Play,
- proaktywna komunikacja w procesie publikacji aplikacji.
Wymagania wobec kandydatów:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego ( B2/C1)
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
- umiejętność współpracy, pozytywne nastawienie
- Mile widziane:
- doświadczenie w obsłudze klienta
Benefity:
- dowolna forma współpracy, możliwość pracy zdalnej
- prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,
- swobodna, niekorporacyjna atmosfera,
- komfortowe biuro a w nim dobra kawa, wszelkiego rodzaju zdrowe przekąski: orzechy, owoce i warzywa.
- codzienne używanie języka obcego i nowych rozwiązań technologicznych w ramach współpracy z globalnymi klientami.