Praktyka w zespole helpdesku merytorycznego
Centrum Obsługi Klienta Detalicznego
Miejsce pracy: Lublin
Nr ref.: LUD/333/10/2017
Twój wkład:
- jesteś studentem lub absolwentem (do roku od uzyskania dyplomu) kierunków: bankowość i finanse, ekonomia, prawo, zarządzanie
- posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point)
- jesteś komunikatywny, lubisz pracę w zespole, szybko się uczysz
Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:
- wsparciu merytorycznym dla pracowników Oddziałów i Agencji Banku, obsłudze połączeń i zgłoszeń od pracowników Banku, Agencji oraz pośredników w zakresie operacji kartowych, Western Union, bankowości elektronicznej i produktów kredytowych oferowanych przez Bank
- potwierdzaniu dyspozycji finansowych zlecanych przez klientów Banku w serwisach bankowości elektronicznej zakwalifikowanych do dodatkowego potwierdzenia telefonicznego
- testowanie procesów lub systemów obsługi klienta, przy czym czynności te, wymagają każdorazowo ustalenia z opiekunem merytorycznym
Twój zysk:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- elastyczne godziny praktyk
- udział w interesujących i ambitnych projektach realizowanych we współpracy z ekspertami
- zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu bankowości i finansów w największym banku w Polsce – Spółce Skarbu Państwa notowanej na GPW
- merytoryczne wsparcie indywidualnego opiekuna
- zaświadczenie po zakończeniu stażu
- dla najlepszych – możliwość kontynuacji współpracy
Od lat jesteśmy w czołówce najbardziej pożądanych pracodawców wg rankingów:
- UNIVERSUM
- AIESEC
- Antal International
- Solidny Pracodawca
Sprawdź się i rozwijaj swoją karierę pod okiem profesjonalistów.
pko, bank, bp