Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za całościowe planowanie projektów, ich realizację zgodnie z harmonogramem oraz efektywne zarządzanie czasem i zasobami; Nadzór nad prawidłową organizacją prac na budowie, w tym zarządzanie zasobami ludzkimi i materialnymi w celu zapewnienia...
Twój zakres obowiązków: Nadzór nad przygotowaniem kontraktu i realizacją prac budowlanych, Sporządzanie i kontrolę budżetu kontraktu, Wybór i sporządzanie umów z podwykonawcami oraz dokonywanie rozliczeń finansowych za wykonane roboty, Prowadzenie narad i kontakty z uczestnikami procesu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji projektowej; Nadzór nad przydzielonymi projektami; Opracowywanie oraz uzgodnienie harmonogramu prac realizowanych projektów; Organizowanie spotkań projektowych; Udział we wszystkich stadiach projektu; Planowanie, przygotowanie i realizacja prac...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji projektowej; Nadzór nad przydzielonymi projektami; Opracowywanie oraz uzgodnienie harmonogramu prac realizowanych projektów; Organizowanie spotkań projektowych; Udział we wszystkich stadiach projektu; Planowanie, przygotowanie i realizacja prac...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
Opis stanowiska: Utrzymanie infrastruktury technicznej istniejących obiektów zgodnie z wymogami technicznymi oraz prawa budowlanego, Realizacja harmonogramu przeglądów, Nadzór nad prowadzoną dokumentacją techniczną i książką obiektów, Nadzór nad realizacją inwestycji, Przygotowywanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania: Opracowanie Planu Kontroli Jakości oraz powiązanych procedur jakościowych / dostosowywanie ich do wymogów projektu; Egzekwowanie od wykonawców realizacji wymagań technicznych i programu jakości; Organizowanie i ustalanie różnorodnych priorytetów i zadań w skuteczny i terminowy...
You will be one of the key members driving value-added for Clients and supporting practice dynamic growth. Your future role: Lead and manage client engagements in debt advisory and restructuring services, ensuring high-quality delivery and client satisfaction, Provide expert advice on new financing,...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
5 dni
Twój zakres obowiązków: realizacja inwestycji zgodnie z harmonogramem i budżetem; ofertowanie poszczególnych prac budowlanych, poszukiwanie potencjalnych wykonawców, negocjowanie cen i warunków umowy z wykonawcami; prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej budowy; uzyskiwanie i przygotowanie...
Twój zakres obowiązków: Nadzór nad przygotowaniem kontraktu i realizacją prac budowlanych, Sporządzanie i kontrola budżetu kontraktu, Wybór i sporządzanie umów z podwykonawcami, Prowadzenie narad i kontakt z uczestnikami procesu inwestycyjnego, Nadzorowanie procesu uzyskiwania pozwoleń od...
Krakowski Instytut Technologii jest firmą doradztwa personalnego od kilkunastu lat funkcjonującą na rynku, realizującą projekty rekrutacyjne dla wielu prestiżowych firm.
Aktualnie dla jednego z naszych Klientów, firmy z kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku polskim, działającej w branży budowlanej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Project Manager
Miejsce pracy: cała Polska
Nr Ref.: PM/WRO/05/15
Zakres głównych obowiązków:
zarządzanie projektem - techniczne i finansowe;
opracowanie harmonogramu (monitorowanie jakości i terminowości realizacji prac);
współpraca przy planowaniu i kontrola budżetu;
analiza i weryfikacja dokumentacji technicznej;
raportowanie postępów prac;
nadzór nad zakupami, współpraca z dostawcami;
bezpośrednia współpraca z klientami i kontrahentami;
pełnienie obowiązków kosztorysanta.
Wymagania:
wykształcenie wyższe techniczne na kierunku budownictwo (budowa dróg będzie dodatkowym atutem);
3-5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (akceptowalne są średniej wielkości kontrakty);
kwalifikacje do zarządzania robotami budowlanymi bez ograniczeń;
wysoko rozwinięte umiejętności w zakresie zarządzania;
umiejętności planowania i logicznego myślenia;
asertywność i zorientowanie na cel;
uprawnienia budowlane;
gotowość do wyjazdów służbowych;
minimum dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny);
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za całościowe planowanie projektów, ich realizację zgodnie z harmonogramem oraz efektywne zarządzanie czasem i zasobami; Nadzór nad prawidłową organizacją prac na budowie, w tym zarządzanie zasobami ludzkimi i materialnymi w celu zapewnienia...
Twój zakres obowiązków: Nadzór nad przygotowaniem kontraktu i realizacją prac budowlanych, Sporządzanie i kontrolę budżetu kontraktu, Wybór i sporządzanie umów z podwykonawcami oraz dokonywanie rozliczeń finansowych za wykonane roboty, Prowadzenie narad i kontakty z uczestnikami procesu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji projektowej; Nadzór nad przydzielonymi projektami; Opracowywanie oraz uzgodnienie harmonogramu prac realizowanych projektów; Organizowanie spotkań projektowych; Udział we wszystkich stadiach projektu; Planowanie, przygotowanie i realizacja prac...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji projektowej; Nadzór nad przydzielonymi projektami; Opracowywanie oraz uzgodnienie harmonogramu prac realizowanych projektów; Organizowanie spotkań projektowych; Udział we wszystkich stadiach projektu; Planowanie, przygotowanie i realizacja prac...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
Opis stanowiska: Utrzymanie infrastruktury technicznej istniejących obiektów zgodnie z wymogami technicznymi oraz prawa budowlanego, Realizacja harmonogramu przeglądów, Nadzór nad prowadzoną dokumentacją techniczną i książką obiektów, Nadzór nad realizacją inwestycji, Przygotowywanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania: Opracowanie Planu Kontroli Jakości oraz powiązanych procedur jakościowych / dostosowywanie ich do wymogów projektu; Egzekwowanie od wykonawców realizacji wymagań technicznych i programu jakości; Organizowanie i ustalanie różnorodnych priorytetów i zadań w skuteczny i terminowy...
You will be one of the key members driving value-added for Clients and supporting practice dynamic growth. Your future role: Lead and manage client engagements in debt advisory and restructuring services, ensuring high-quality delivery and client satisfaction, Provide expert advice on new financing,...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
5 dni
Twój zakres obowiązków: realizacja inwestycji zgodnie z harmonogramem i budżetem; ofertowanie poszczególnych prac budowlanych, poszukiwanie potencjalnych wykonawców, negocjowanie cen i warunków umowy z wykonawcami; prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej budowy; uzyskiwanie i przygotowanie...
Twój zakres obowiązków: Nadzór nad przygotowaniem kontraktu i realizacją prac budowlanych, Sporządzanie i kontrola budżetu kontraktu, Wybór i sporządzanie umów z podwykonawcami, Prowadzenie narad i kontakt z uczestnikami procesu inwestycyjnego, Nadzorowanie procesu uzyskiwania pozwoleń od...