specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
23 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Niro Sp. z o.o.Sprawdzona firmaLubin, ul. Ścinawska 37
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu telefonicznego z kontrahentami w ramach wsparcia działu handlowego. Aktywne pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami firmowymi. Umawianie spotkań handlowych dla działu sprzedaży. Prowadzenie rejestru i dokumentacji przeprowadzonych rozmów.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
Klient portalu Praca.pl
Zgorzelec
praca stacjonarna
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
Ścisła współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi przydzielonego portfela klientów; Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna klientów i dokumentacji sprzedażowej; Przygotowywanie raportów, porównań ofert oraz...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie / o dzieło / kontrakt B2B część etatu / pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych (prezentacja oferty drogą telefoniczną oraz elektroniczną) działania administracyjne (uzupełnianie umów, aneksów) realizacja i aktywny udział w tworzeniu polityki handlowej i marketingowej firmy; pomoc przy realizacji innych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego zespołu sprzedażowego; Obsługa wewnętrznych systemów wykorzystywanych w procesach handlowych; Pomoc w kontaktach z klientami biznesowymi i przy przygotowywaniu dokumentów; Tworzenie umów, aneksów i zestawień dla klientów; Przygotowywanie...
Nasz Klient jest wiodącym w swojej branży, światowej skali producentem i uznanym pracodawcą. Poniższa oferta należy do bardzo atrakcyjnych z uwagi na markę pracodawcy.
Nasz Klient ma zasłużona opinię pożądanego pracodawcy, z wyróżnieniami Pracodawcy Roku. Praca należy do mobilnych i jest atrakcyjnie wynagradzana, a także oferuje szerokie perspektywy rozwoju w strukturach firmy.
Obecnie poszukujemy dla Naszego Klienta wyróżniających się osób na stanowisko:
Przedstawiciel ds. detalu
Lokalizacja: Lubin/Polkowice/Bolesławiec/Głogów
Osoba na tym stanowisku:
uzyska dostęp do wiedzy i szkoleń w dziale sprzedaży międzynarodowej firmy,
uzyska niezbędne narzędzia oraz wsparcie profesjonalistów,
zapozna się ze specyfiką lokalnego rynku detalicznego i produktów FMCG,
będzie odpowiedzialna za dostępność i widoczność produktów oraz za informację handlową w punktach detalicznych na obsługiwanym terenie,
zdobędzie cenne doświadczenie.
Oczekiwania:
wykształcenie - preferowane wyższe lub ostatni rok studiów,
dowiedzione zorientowanie na cel i zdolność pracy w grupie,
entuzjazm i umiejętność nawiązywania kontaktów,
samodzielność oraz odpowiedzialność,
sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
bardzo dobra organizacja pracy,
dyspozycyjność (od poniedziałku do piątku),
prawo jazdy kat. B (min. 1 rok),
dobra znajomość j. angielskiego.
Oferujemy:
ciekawą praca w firmie z tytułem Pracodawcy Roku,
umowa o pracę na pełny etat,
niezbędne narzędzia pracy: telefon, iPad, samochód służbowy,
stałe, atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny,
perspektywy rozwoju w ramach struktur w kraju lub zagranicą.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
23 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Niro Sp. z o.o.Sprawdzona firmaLubin, ul. Ścinawska 37
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu telefonicznego z kontrahentami w ramach wsparcia działu handlowego. Aktywne pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami firmowymi. Umawianie spotkań handlowych dla działu sprzedaży. Prowadzenie rejestru i dokumentacji przeprowadzonych rozmów.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
Klient portalu Praca.pl
Zgorzelec
praca stacjonarna
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
Ścisła współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi przydzielonego portfela klientów; Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna klientów i dokumentacji sprzedażowej; Przygotowywanie raportów, porównań ofert oraz...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie / o dzieło / kontrakt B2B część etatu / pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych (prezentacja oferty drogą telefoniczną oraz elektroniczną) działania administracyjne (uzupełnianie umów, aneksów) realizacja i aktywny udział w tworzeniu polityki handlowej i marketingowej firmy; pomoc przy realizacji innych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego zespołu sprzedażowego; Obsługa wewnętrznych systemów wykorzystywanych w procesach handlowych; Pomoc w kontaktach z klientami biznesowymi i przy przygotowywaniu dokumentów; Tworzenie umów, aneksów i zestawień dla klientów; Przygotowywanie...