- Ogłoszenie nr: 180504
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 kwietnia 2016 r.
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Lublinie
- Lubelski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- radca prawny
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Lublinie
ul. Magnoliowa 4
20-143 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie opinii prawnych i zapewnienie pomocy prawnej pracownikom urzędu,
- opiniowanie i parafowanie projektów decyzji administracyjnych,
- reprezentowanie urzędu w postępowaniu sądowym, administracyjnym lub egzekucyjnym,
- opracowywanie aktów prawnych i przepisów wewnętrznych obowiązujących pracowników urzędu,
- opiniowanie pod względem prawnym zawieranych przez Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny umów,
- organizowanie postępowania w sprawie zamówień publicznych, przetargów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Lublinie oraz w terenie –
w związku z wykonywanym zakresem zadań.
Miejsce pracy w urzędzie zlokalizowane jest w budynku przy ul. Magnoliowej 4 w Lublinie, na I piętrze, z dostępem do windy osobowej. Praca na stanowisku wiąże się z codzienną obsługą komputera i urządzeń biurowych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego zgodnie z kierunkiem wykształcenia
- pozostałe wymagania niezbędne:
- aplikacja radcowska,
- znajomość przepisów ustawy Prawo farmaceutyczne, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii, Kodeksu postępowania administracyjnego i Kodeksu spółek handlowych oraz aktów wykonawczych do powyższych ustaw,
- doświadczenie w pracy w inspekcjach w administracji publicznej,
- wiedza fachowa z dziedziny prawa handlowego, cywilnego i pracy,
- umiejętność obsługi komputera-pakietu MS Office,
- umiejętność prawidłowego redagowania korespondencji urzędowej.
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym konwersację,
- komunikatywność, umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów