Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Referent - Contact Center Szkodowe

Generali

Lublin

15 dni temu

Referent - Contact Center Szkodowe
Miejsce pracy: Lublin
Potrafisz?
Zajmiesz się tym z przyjemnością!
  • Telefoniczna obsługa Klientów w zakresie przyjmowania zgłoszeń szkód
  • Udzielanie informacji Klientom na temat statusu zgłoszonej szkody
  • Obsługa korespondencji szkodowej oraz wprowadzanie danych do systemu
  • Współpraca oraz budowanie relacji z Klientem, partnerami zewnętrznymi i innymi działami wewnątrz firmy
  • Dbanie o satysfakcję i wysoką jakość obsługi Klienta przy jednoczesnym realizowaniu celów firmy dotyczących procesu likwidacji szkody
  • Przestrzeganie wytycznych, procedur i innych regulacji dotyczących przyjmowania oraz likwidacji zgłaszanych do TU roszczeń
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
To Twoje kompetencje?
Szukamy właśnie Ciebie!
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w uproszczonej likwidacji szkód lub pracy związanej z telefoniczną lub bezpośrednią obsługą Klienta
  • Znajomość zagadnień związanych z rynkiem ubezpieczeń (likwidacją szkód) lub wiedza z zakresu finansów
  • Mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki z zakresu finansów, bankowości, ubezpieczeń)
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności programu MS Word)
  • Łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania długofalowych relacji z Klientami
  • Wysoki poziom empatii w kontaktach z klientami
  • Komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole
  • Zaangażowanie oraz motywacja do osiągania wyznaczonych celów
  • Gotowość do wykonywania pracy zmianowej (w godzinach pomiędzy 8:00 a 18:00).
Zawsze chcesz więcej?
Ciesz się dodatkowymi benefitami!
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali)
  • Program „Bądź w Formie z Generali” – karty sportowe
  • Lekcje języka angielskiego bezpłatne i na miejscu
  • Podnoszenie kompetencji poprzez udział w szkoleniach

Poznaj

Generali

Grupa Generali to jeden z wiodących światowych ubezpieczycieli oraz lider w sektorze ubezpieczeń życiowych w Europie. Obecna na światowych rynkach od ponad 180 lat Grupa Generali zapewnia ochronę ubezpieczeniową 65 milionom Klientów w ponad 60 krajach świata. Korzystając z wieloletnich doświadczeń na międzynarodowych rynkach finansowych Generali oferuje w Polsce pełną ofertę usług zarówno dla Klientów indywidualnych oraz korporacyjnych.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (640)
Wałbrzych (60)
Legnica (116)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (235)
Toruń (144)
Lubelskie:
Lublin (235)
Chełm (35)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (815)
Tarnów (97)
Nowy Sącz (85)
Mazowieckie:
Warszawa (2006)
Radom (176)
Płock (63)
Opolskie:
Opole (236)
Nysa (63)
Podkarpackie:
Rzeszów (170)
Przemyśl (39)
Podlaskie:
Białystok (153)
Suwałki (42)
Łomża (31)
Pomorskie:
Gdańsk (513)
Gdynia (297)
Słupsk (67)
Śląskie:
Katowice (637)
Częstochowa (159)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (188)
Elbląg (89)
Ełk (49)
Wielkopolskie:
Poznań (607)
Kalisz (96)
Konin (57)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (382)
Koszalin (121)
Kołobrzeg (56)
Auchan (150)
Tesco (46)
Inditex (28)
Leroy Merlin (115)
Bricoman (10)
STRABAG (9)
ABB (12)
Accenture (74)
Carrefour (170)
PKO BP (332)
PwC (18)
KPMG (23)
Orange (49)
IKEA (55)
Budimex (1)

Rekrutują z Praca.pl