Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie
Referent ds. Obsługi Klienta

Referent ds. Obsługi Klienta

LUKAS Bank SA
dolnośląskie, Zespół Obsługi Korespondencji, Departament Kredytów Trudnych , Centrala LUKAS Banku SA, Wrocław
praca stacjonarna
5411 dni temu
topp2.jpg

LUKAS Bank to bank detaliczny, budujący długoterminowe relacje z klientami, których podstawą jest profesjonalne doradztwo i przyjazna obsługa. Zatrudniamy ponad 5 tys. pracowników. Od 2001 roku głównym akcjonariuszem LUKAS Banku SA jest francuska grupa finansowa Crédit Agricole, która działa na terenie 70 krajów i zatrudnia ponad 160 tys. osób. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:


Referent ds. Obsługi Klienta

Symb. ref.: RW/02/WR
Miejsce pracy: Zespół Obsługi Korespondencji, Departament Kredytów Trudnych , Centrala LUKAS Banku SA, Wrocław
PROFIL KANDYDATA:
  • wykształcenie min. średnie (również studenci studiów zaocznych, preferowane studia wyższe)
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta oraz umiejętność redagowania pism
  • wysoki poziom zdolności interpersonalnych oraz kultury osobistej
  • znajomość obsługi komputera (MsOffice)
  • odporność na stres
  • odpowiedzialne, sumienne podejście do powierzonych zadań
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze Klienta „trudnego"
  • dodatkowym atutem będzie znajomość zasad postępowania sądowo-komorniczego
GŁÓWNE ZADANIA:
  • rozpatrywania reklamacji i wniosków składanych przez Klientów Banku w zakresie należności windykacyjnych i egzekucyjnych
  • pisemna i telefoniczna obsługa Klientów
  • motywowanie Klientów do powrotu na ścieżkę regularnych wpłat
  • wprowadzanie danych do systemu informatycznego
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzące
OFERUJEMY:
  • stabilne zatrudnienie
  • klarowny system wynagrodzeń
  • możliwość rozwoju kariery w międzynarodowej grupie kapitałowej
  • pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dedykowanych różnym grupom pracowników
  • dodatkowe świadczenia socjalne (m.in. opieka medyczna, zajęcia sportowe)


Dziękujemy za zainteresowanie ofertą. Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dołączenie do zgłoszenia klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LUKAS Bank SA dla potrzeb procesu rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności i przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawienia."
bottom1.jpg
 

Poznaj

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.