specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
prowadzenie księgowości i płac w programie Systim, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, rozwijanie własnej wiedzy i umiejętności, udzielanie wsparcia w sprawach księgowo/kadrowych dla klientów firmy.
(Remote) Your range of responsibilities will include medium and complex financial analysis for the statutory accounts area such as: Conversion from management GAAP to Country GAAP, On-going statutory accounting review and booking of adjustments, Day-to-day queries on these companies, Liaising with...
(Remote) Your range of responsibilities will include medium and complex financial analysis for the statutory accounts area such as: Preparation of financial statements according to Italian GAAP Conversion from management GAAP to Country GAAP; On-going statutory accounting review and booking of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
20 godz.
Opis stanowiska: przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu; czynny udział w zamknięciu miesiąca, przygotowanie koniecznych zestawień, komentowanie wyników spółki; przygotowywanie i kontrolowanie płatności (cash flow) optymalizowanie kosztów i procesów; kontrolowanie wykonania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania: Księgowanie i rozliczanie operacji z wyciągów bankowych w walucie polskiej i obcej; Księgowanie i rozliczanie raportów kasowych; Księgowanie dokumentów zakupu krajowego i zagranicznego; Księgowanie dokumentów sprzedaży krajowej i zagranicznej; Rozliczanie podróży służbowych...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie rozliczeń podatkowych w firmie – CIT, VAT, PIT, IFT, podatek u źródła, podatek od nieruchomości Sporządzanie deklaracji podatkowych Dbanie o zapewnienie poprawności księgowania dokumentów pod kątem podatkowym Przygotowanie danych pod sporządzanie...
Obowiązki: Przygotowywanie analiz służących do oceny działania efektywności firmy na potrzeby działów wewnętrznych firmy i Zarządu spółki; Pozyskiwanie i przetwarzanie danych; Analiza rentowności klientów i produktów; Optymalizacja procesów dotyczących rachunkowości zarządczej;...
Obowiązki: Przygotowywanie analiz służących do oceny działania efektywności firmy na potrzeby działów wewnętrznych firmy i Zarządu spółki; Pozyskiwanie i przetwarzanie danych; Analiza rentowności klientów i produktów; Optymalizacja procesów dotyczących rachunkowości zarządczej;...
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sępólnie Krajeńskim
kujawsko-pomorskie, Sępólno Krajeńskie
praca stacjonarna
3353 dni temu
Ogłoszenie nr: 167585
Data ukazania się ogłoszenia: 04 marca 2015 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sępólnie Krajeńskim
Powiatowy Lekarz Weterynarii
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent
do spraw finansowo-ksiegowych
w dziale finansowo-księgowym
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Inspekcja weterynaryjna, Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sępólnie Kraj. ul. Kościuszki 17
Miejsce wykonywania pracy:
Sępólno Krajeńskie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Ewidencja dochodów budżetowych
Bieżące dekretowanie dokumentów księgowych
Ewidencja wydatków z podziałem na środki jednostki i Funduszu Epizootycznego
Uzgadnianie obrotów i sald kont pomocniczych z saldami i zapisami na kontach Księgi Głównej na koniec każdego miesiąca
przygotowywanie dokumentów finansowych do zaplaty
Bieżące wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
Terminowe, zgodne z przepisami sporządzanie, na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej sprawozdań finansowych
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z prawem wykonywanie zadań
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, warunki pracy bardzo dobre, Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe o kierunku ekonomicznym, lub średnie o specjalności finanse i rachunkowośc
pozostałe wymagania niezbędne:
posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w służbach finansowo-księgowych sfery budżetowej
wymagania dodatkowe
znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych, oraz rachunkowosci
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
prowadzenie księgowości i płac w programie Systim, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, rozwijanie własnej wiedzy i umiejętności, udzielanie wsparcia w sprawach księgowo/kadrowych dla klientów firmy.
(Remote) Your range of responsibilities will include medium and complex financial analysis for the statutory accounts area such as: Conversion from management GAAP to Country GAAP, On-going statutory accounting review and booking of adjustments, Day-to-day queries on these companies, Liaising with...
(Remote) Your range of responsibilities will include medium and complex financial analysis for the statutory accounts area such as: Preparation of financial statements according to Italian GAAP Conversion from management GAAP to Country GAAP; On-going statutory accounting review and booking of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
20 godz.
Opis stanowiska: przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu; czynny udział w zamknięciu miesiąca, przygotowanie koniecznych zestawień, komentowanie wyników spółki; przygotowywanie i kontrolowanie płatności (cash flow) optymalizowanie kosztów i procesów; kontrolowanie wykonania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania: Księgowanie i rozliczanie operacji z wyciągów bankowych w walucie polskiej i obcej; Księgowanie i rozliczanie raportów kasowych; Księgowanie dokumentów zakupu krajowego i zagranicznego; Księgowanie dokumentów sprzedaży krajowej i zagranicznej; Rozliczanie podróży służbowych...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie rozliczeń podatkowych w firmie – CIT, VAT, PIT, IFT, podatek u źródła, podatek od nieruchomości Sporządzanie deklaracji podatkowych Dbanie o zapewnienie poprawności księgowania dokumentów pod kątem podatkowym Przygotowanie danych pod sporządzanie...
Obowiązki: Przygotowywanie analiz służących do oceny działania efektywności firmy na potrzeby działów wewnętrznych firmy i Zarządu spółki; Pozyskiwanie i przetwarzanie danych; Analiza rentowności klientów i produktów; Optymalizacja procesów dotyczących rachunkowości zarządczej;...
Obowiązki: Przygotowywanie analiz służących do oceny działania efektywności firmy na potrzeby działów wewnętrznych firmy i Zarządu spółki; Pozyskiwanie i przetwarzanie danych; Analiza rentowności klientów i produktów; Optymalizacja procesów dotyczących rachunkowości zarządczej;...