Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Regionalny Koordynator ds. Dostawców Usług Medycznych

Medicover Sp. z o.o.
dolnośląskie
praca stacjonarna
2102 dni temu

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!


Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Regionalny Koordynator ds. Dostawców Usług Medycznych
Miejsce pracy: dolnośląskie
 
Jeśli posiadasz:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku ( sprzedaż, zakupy, negocjacje)
  • Gotowość do wyjazdów służbowych (w ramach odpowiedzialności regionalnej), prawo jazdy kat. B - warunek konieczny
  • Dobrą obsługę komputera i pakietu MS Office (Excel, Word)
  • Doświadczenie w prowadzeniu skutecznych negocjacji handlowych z dostawcami usług potwierdzone sukcesami
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z partnerami biznesowymi oraz współpracownikami
  • Odwagę w podejmowaniu decyzji i wdrażaniu niestandardowych rozwiązań
  • Umiejętność pracy z nastawieniem na osiąganie celów i wyników
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, pracy z wieloma zadaniami, wyznaczania priorytetów
  • Samodzielność, dobrą organizację pracy
To szukamy Ciebie !
 
Twoje zadania:
  • Budowanie sieci zewnętrznych dostawców usług medycznych
  • Odpowiedzialność za zakres i warunki współpracy z tymi dostawcami na obszarze przydzielonego regionu (województw)
  • Skuteczne pozyskiwanie nowych dostawców, jak również w utrzymanie dobrej współpracy z aktualnymi dostawcami
  • Dostarczanie informacji na temat zakresu współpracy z dostawcami, procesu obsługi pacjentów, a także nadzorowanie jakości obsługi pacjentów korzystających z dostawców
  • Analiza wyników jakościowych i audyt placówek oraz podejmowanie działań służących poprawie jakości
  • Współpraca z innymi działami Medicover
  • Współpraca z zespołem Dostawców Usług Medycznych w celu proponowania i wdrażania działań obniżających koszty, poprawiających efektywność operacyjną
  • Dokonywanie wdrożeń systemu informatycznego w placówkach współpracujących
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (zastępstwo)
  • Pracę home office
  • Samochód służbowy
  • Narzędzia niezbędne do pracy (laptop, telefon)
  • Samodzielne stanowisko z możliwością rozwoju w strukturach firmy
  • Możliwość pracy w ambitnym, doświadczonym i zintegrowanym zespole
  • Bonus finansowy za polecenie znajomych do pracy w Medicover
  • Przyjazną atmosferę pracy - ponad 60% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej niż 5 lat
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
  • Możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
  • Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny; dofinansowanie kart sportowych i kulturalnych; dostęp do platformy zakupowej Medicover Benefits, grupowe ubezpieczenie NNW, możliwość zakupu i uczestnictwa w programie dobrowolnego ubezpieczenia na życie oraz zniżki na usługi oferowane przez spółki Medicover.
 

Poznaj

Medicover Sp. z o.o.

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.

Są nas tysiące. Tylko w Polsce zatrudniamy ponad 7 tysięcy pracowników – lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, fizjoterapeutów a także wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy na co dzień wspierają rozwój organizacji. Medicover to wiele biznesów oraz ogromna różnorodność stanowisk, dlatego każdy znajdzie tu dla siebie miejsce.

Od ponad 20 lat dbamy o zdrowie naszych pacjentów. Medicover to wiele spółek zajmujących się profilaktyką i szerokorozumianą ochroną zdrowia. Medicover to nie tylko centra medyczne, centra przyzakładowe, nowoczesny szpital czy sieć aptek. To również kliniki leczenia niepłodności, kliniki rehabilitacyjne, salony optyczne oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi. Dzięki swej różnorodności towarzyszymy naszym pacjentom na każdym etapie życia – od momentu poczęcia, aż do późnej starości.

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...