W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
- umiejętności budowania i rozwijania trwałych relacji z klientami z rynku instytucjonalnego i przemysłowego na podległym terenie
- realizowania założonych celów sprzedażowych: jakościowych i ilościowych
- monitorowania i analizowania rynku
- analizy i optymalizacji parametrów kosztowych
- umiejętności pracy pod presją czasu
- czynnego prawa jazdy kat. B
- praktycznej znajomości pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel)
- gotowości do odbywania podróży służbowych
- bardzo dobrej umiejętności organizacji czasu pracy
- wykształcenia wyższego (min. licencjat), preferowane ukończone studia wyższe drugiego stopnia
- minimum dwuletniego doświadczenia w sprzedaży
- mile widziana znajomość języka angielskiego
-
interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
-
umowę o pracę
-
motywacyjny system wynagrodzenia
-
możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
-
jako zakład pracy chronionej organizujemy stanowiska dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Poznaj
Inwemer System Sp. z o.o.
Zajmujemy się utrzymywaniem czystości w biurach, instytucjach, przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i centrach logistycznych, a także: ochroną osób i mienia, wynajmem pracowników w ramach Agencji Pracy Tymczasowej, obsługą oraz szkoleniami z zakresu BHP.
Pracujemy dla wielu Firm w całej Polsce, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów już od 19 lat. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, sprawnemu zarządzaniu organizacją i wykorzystaniu bogatego doświadczenia, zapewniamy komfortową współpracę i zadowolenie z usług.