Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Regionalny Przedstawiciel Sprzedaży Key Account Manager

Realizuj się - Izabela Patrońska

Wielkopolskie

24 dni temu

Realizuj się to firma, która dba o właściwe łączenie profesjonalistów z pracodawcami, tak aby obie strony odczuwały długoterminową korzyść ze współpracy. Zależy nam na tym, aby ludzie mogli łączyć pracę z pasją, dlatego wspieramy pracodawców w poszukiwaniu odpowiednich kandydatów, którzy będą mogli wykorzystać swoje kompetencje w danej dziedzinie a jednocześnie praca i kultura organizacyjna firmy będzie zgodna z ich wartościami. Efektem takiego działania jest  twórcza współpraca, satysfakcja z pracy i spełnienie.

 

Aktualnie dla klienta - niekwestionowanego lidera w dziedzinie produkcji profesjonalnych środków czystości na rynku kanadyjskim, który od prawie 20 lat działa również w Polsce oferując środki czystości niemal każdego przeznaczenia, do nabycia wyłącznie przez sieć wyselekcjonowanych, autoryzowanych dystrybutorów poszukujemy

Regionalny Przedstawiciel Sprzedaży
Key Account Manager
Miejsce pracy: woj. wielkopolskie
Zakres zadań:
  • Pozyskiwanie finalnych klientów (logistyka, obsługa – dystrybutor regionalny);
  • Utrzymywanie kontaktów i pozyskiwanie dealerów na terenie kraju;
  • Organizowanie szkoleń produktowych dla klientów i dystrybutorów;
  • Współtworzenie strategii sprzedażowej oraz marketingowej;
  • Realizowanie założonych planów sprzedaży zgodnie ze strategią firmy;
  • Przygotowywanie raportów oraz analiz handlowych / sprzedażowych;
  • Kontrolowanie stanów magazynowych dystrybutorów i ich płatności wobec firmy;
  • Kreowanie wizerunku marki;
  • W przyszłości: koordynacja pracy zespołu handlowców, zadania managerskie.
Oczekiwania:
  • Doświadczenie w sprzedaży w branży środków czystości;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Wykształcenie wyższe min. licencjackie (lub w trakcie nauki);
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office szczególnie Excel;
  • Czynne prawo jazdy kat. B (odbywanie podróży na terenie Polski);
  • Wysoce rozwinięte zdolności interpersonalne;
  • Samodzielność i dyscyplina w działaniu;
  • Zaangażowanie oraz wytrwałość w dążeniu do celu;
  • Nastawienie na współpracę i budowanie długotrwałych relacji;
  • Mile widziane umiejętności managerskie.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie: pensja + premia za wyniki;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w kierunku Managera Zespołu Sprzedaży;
  • Szkolenia niezbędne do wykonywania pracy;
  • Wsparcie zespołu i przełożonego;
  • Profesjonalne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód, karta służbowa);
  • Pakiet medyczny w Medicover.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Poznaj stanowisko: Przedstawiciel Regionalny 
Przedstawiciel Regionalny to osoba, która jest odpowiedzialna za pozyskiwanie, obsługę sprzedażową i posprzedażową klientów na danym regionie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: identyfikowanie oczekiwań i potrzeb klientów, pozyskiwanie klientów, negocjowanie umów i monitorowanie ich realizacji, obsługa posprzedażowa, a także realizacja założonych celów ...
Praca Przedstawiciel Regionalny