Zadania: ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa przesyłek; bieżąca, w tym telefoniczna, obsługa klienta; współpraca w planowaniu i realizacji zaopatrzenia na potrzeby sekretariatu i biura; wsparcie użytkowników w rezerwacji zasobów biurowych i organizacji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 770 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Opis stanowiska: opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji usług, aktualizacja treści na stronie www, w...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Dołącz do organizacji, która tworzy standardy jakości w branży farmaceutycznej i wspiera rozwój nowoczesnych terapii recepturowych. Twoje zadania: Przygotowywanie i składanie wniosków o dopuszczenie do obrotu nowych produktów leczniczych spółki; Przygotowywanie wniosków o przedłużenie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Zakres Obowiązków: Wsparcie przy badaniach laboratoryjnych (m.in. transport próbek). Prowadzenie dokumentacji, korespondencji i kart materiałowych (platforma, korespondencja). Czynności administracyjne: rejestracja, kopiowanie, skanowanie i porządkowanie dokumentów. Wsparcie biurowe dla...
ISS PolskaSprawdzona firmaWarszawa
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa na zastępstwo pełny etat
17 godz.
Opis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspektów Ppoż. Wsparcia Vendor Managerów...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
17 godz.
OPIS STANOWISKA Profesjonalna obsługa procesów meldowania i wymeldowywania gości oraz wprowadzanie rezerwacji do systemu hotelowego. Aktywna sprzedaż usług obiektu, w tym rezerwacji pokoi, a także wejściówek i karnetów na siłownię. Odpowiedzialność za prawidłowy obrót finansowy,...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Twoim zadaniem będzie: pomoc recepcji zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, przeprowadzanie wywiadów medycznych przed medycyną pracy, archiwizowanie dokumentów, Wymagania: dokładność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę; umiejętność pracy zespołowej, empatia,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
18 godz.
Zakres obowiązków obsługa połączeń przychodzących i wykonywanie połączeń do kandydatów; udział w preselekcji kandydatów na stanowiska niższego i średniego szczebla (m.in. projekty zagraniczne) praca z systemem rekrutacyjnym; obsługa korespondencji mailowej i kanałów social media;...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
18 godz.
Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Opis stanowiska: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców, udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów, wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji, pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży, współdziałanie z...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie starszego specjalisty w zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania domu studenckiego. Zakres obowiązków: udział w procesie zakwaterowania oraz wykwaterowania studentów, obsługa programu USOS, obsługa...
wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Organizowanie pracy biura i zapewnienie sprawnego przepływu dokumentów oraz informacji. Obsługa korespondencji oraz przyjmowanie i realizacja połączeń telefonicznych. Nadzorowanie obiegu dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami. Współpraca z zespołami wewnętrznymi w zakresie...
ISS PolskaSprawdzona firmaWrocław
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie część etatu
19 godz.
Zakres obowiązków: Organizowanie pracy sekretariatu. Odbieranie, sortowanie i doręczanie korespondencji adresowanej do poszczególnych działów administracyjnych. Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących. Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
19 godz.
Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę część etatu
20 godz.
Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
20 godz.
Twoją rolą będzie: Ustalanie i nadzorowanie grafików personelu medycznego; Nadzór nad planowaniem harmonogramów zgodnych z prawem pracy; Rozliczanie czasu pracy; Kontakt z personelem w celu realizacji powierzonych zadań. Oczekiwania wobec Ciebie: Wykształcenie średnie lub w trakcie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Zakres Obowiązków: Inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej w zakresie ochrony radiologicznej. Analiza sprawozdań z audytów klinicznych zewnętrznych oraz opracowywanie wniosków w tych sprawach. Analiza raportów z audytów klinicznych...
MAOBI GroupSprawdzona firmaWarszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Zakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia lekarskie ), Aktualizacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych; przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń; obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień lekarskich; aktualizacja danych w...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 770 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Twoim zadaniem będzie: pomoc recepcji zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, przeprowadzanie wywiadów medycznych przed medycyną pracy, archiwizowanie dokumentów, Wymagania: dokładność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę; umiejętność pracy zespołowej, empatia,...
IMAR Service GroupGrzędy (pow. piaseczyński, gm. Tarczyn)
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 5 300 - 5 700 zł brutto/mies.
21 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa systemu magazynowego i wprowadzanie danych, Kontakt z klientami firmy, Przygotowanie oraz kontrola wysyłek, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Rozliczanie kierowców, Dbanie o terminowość realizacji zleceń, Wsparcie magazynu w bieżących zadaniach operacyjnych.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Opis stanowiska kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących, zapewnienie właściwego wyglądu recepcji, nadzorowanie grafiku rezerwacji samochodów zastępczych, wsparcie działu sprzedaży w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Co będziesz robić? zaopatrywać biuro i kontaktować się z dostawcami; organizować spotkania, konferencje, delegacje i targi; przygotowywać stanowiska dla nowych pracowników; pomagać przy fakturach i ofertach handlowych; tłumaczyć dokumenty z/na angielski; prowadzić stronę WWW firmy i...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Zakres obowiązków: Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską. Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych. Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi. Zapewnienie ciągłości...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
21 godz.
Codzienny kontakt i bieżące wsparcie dla pracowników tymczasowych w Niemczech. Zarządzanie bazą pracowników, w tym: układanie grafików, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia i rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie relacji biznesowych i dbanie o jakość współpracy....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 500 zł brutto/mies.
22 godz.
Twoje zadania: Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej; Przygotowywanie zestawień i raportów kadrowych; Kontakt z pracownikami w sprawach kadrowo-administracyjnych; Wsparcie działu HR w bieżących procesach; Czego oczekujemy? Doświadczenia lub chęci zdobycia doświadczenia w pracy...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług. Zarządzanie i aktualizacja treści na stronie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 6 997 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji; bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert; przygotowywanie oraz opracowywanie ofert zgodnie z potrzebami firmy;
specjalista junior / mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Zadania Obsługa Pacjentów i rejestracja wizyt. Zarządzanie kalendarzem lekarzy. Prowadzenie dokumentacji medycznej i administracyjnej. Dbanie o obieg informacji w placówce. Wsparcie administracyjne zespołu.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki, Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym, Analiza rozrachunków kontrahentów, Wprowadzanie przelewów do płatności,...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowej organizacji inwentaryzacji, rozliczania inwentaryzacji składników majątkowych uczelni, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polityką rachunkowości oraz wewnętrznymi procedurami...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi: obsługa klientów, telefonów, poczty e-mail oraz korespondencji. Rejestrowanie faktur i nadawanie im numerów. Zarządzanie dystrybucją korespondencji w biurze. Składanie zamówień na materiały biurowe. Przekazywanie dokumentów do zarządu do...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 400 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska obsługa telefonicznych i mailowych zapytań klientów niemieckojęzycznych; wprowadzanie oraz zamykanie zleceń w systemie wraz z wystawianiem faktur; prowadzenie aktualnej dokumentacji zgodnie z procedurami; współpraca z pozostałymi działami w codziennych procesach; dodawanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Medicover. Aplikuj jeżeli:...
Klient portalu Praca.pl
Mysiadło
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
1 dni
Obsługa przychodzącej i wychodzącej korespondencji; Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji w firmie; Wspieranie dobrego wizerunku organizacji w codziennym kontakcie z klientami i współpracownikami;
ISS PolskaSprawdzona firmaWarszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o dzieło pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja zgodnie z obowiązującymi procedurami. Przygotowywanie pism, zestawień i dokumentów niezbędnych do realizacji zadań działu. Tworzenie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne. Wsparcie innych działów w realizacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych; Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt; Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów; Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia pracowników;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym; Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.
Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek; bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna; wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu; pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organizacji delegacji i obsłudze floty pojazdów;...
Trakcja S.A.Sprawdzona firmaGłogów
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizowanie spotkań z kontrahentami....
Pracownik biurowy jest niezbędnym elementem funkcjonowania każdej firmy. Może przyjmować różną rolę, np. pracownika sekretariatu, pracownika recepcji, pracownika obsługi administracyjno-kadrowej, asystenta czy pracownika obsługi klienta. W zależności od obejmowanej posady do obowiązków pracownika biurowego może należeć m.in prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej, obsługa centrali telefonicznej, organizowanie pracy sekretariatu, bieżąca obsługa recepcji, witanie gości, przyjmowanie klientów i kierowanie ich w odpowiednie miejsca, kontakt z instytucjami finansowymi, prawnymi i innymi, wystawianie faktur i zajmowanie się księgowością, prowadzenie ewidencji pracowników, przyjmowanie wniosków i interpelacji czy współpraca z dostawcami materiałów biurowych itp. Jeśli szukasz pracy biurowej, sprawdź najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl i zaaplikuj na posady dostępne w Twoim mieście i okolicach!
Pracownik biurowy – co robi?
Pracownik biurowy może mieć różnorodny zakres działań, zależnie od stanowiska, jakie zajmuje. Warto mieć na uwadze, że nie jest to jedynie praca z dokumentacją, ale bardzo często obejmuje także kontakty z klientem oraz współpracownikami. Do głównych obowiązków pracownika biurowego należy chociażby przygotowywanie i archiwizacja różnego rodzaju dokumentacji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (np. przekazywanie ich do poszczególnych działów firmy), koordynowanie działań związanych z obsługą biura, obsługa zamówień i wniosków, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, obsługiwanie skrzynki pocztowej, a w niektórych przypadkach nawet przygotowywanie ofert handlowych. Pracownik biurowy musi być osobą samodzielną, niemniej zwykle współpracuje z poszczególnymi działaniu firmy, w szczególności działem kadr i płac.
Jak zostać pracownikiem recepcji / sekretariatu?
U kandydatów na pracowników biurowych zwykle mile widziane jest doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, niemniej wielu pracodawców organizuje dla nowych osób szkolenia. Osoby bez stażu pracy także mają szansę na zatrudnienie. Atutem będzie dyplom uczelni wyższej, w szczególności ukończenie studiów na kierunkach związanych z administracją, księgowością, zarządzaniem) bądź wykształcenie średnie (technik prac biurowych) bądź certyfikaty z kursów zawodowych dla pracowników administracyjno-biurowych. Bardzo często wymaga się także znajomości języka obcego, dyspozycyjności i np. gotowości do odbywania podróży służbowych (np. w przypadku posady asystenta członka zarządu).
Specjalista ds. administracji biurowej – jakie wykształcenie?
Specjalista ds. administracji biurowej zwykle posiada wykształcenie średnie lub wyższe, często związane z administracją, zarządzaniem lub pokrewnymi dziedzinami. Ważne jest posiadanie wiedzy z zakresu prowadzenia dokumentacji, organizacji pracy biurowej, obsługi programów biurowych i sprzętu biurowego. Osoby chcące rozwijać karierę biurową mają do wyboru:
szkołę średnią przygotowującą do zawodu technika prac biurowych,
uczelnie wyższe, w szczególności studia na takich kierunkach jak administracja, zarządzanie, psychologia biznesu, rachunkowość i księgowość,
kursy zawodowe dla pracowników biurowych i administracyjnych, stacjonarne bądź online.
Do realizacji zadań zgodnie z wymaganiami stanowiska często potrzebna będzie także biegła znajomość języka angielskiego. W tym wypadku warto postawić na kurs na poziomie co najmniej C1 oraz w zakresie nauki języka angielskiego biznesowego.
Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim
Bardzo wiele firm, szczególnie w dużych miastach takich jak Warszawa, Wrocław, Katowice czy Kraków, zatrudnia pracowników administracyjno-biurowych z językiem angielskim. Są to osoby odpowiedzialne za telefoniczną i osobistą obsługę klientów i kontrahentów zagranicznych, prowadzenie korespondencji w języku angielskim, tłumaczenie i sporządzanie dokumentów po angielsku czy koordynację międzynarodowych spotkań biznesowych. Taka praca zwykle wiąże się z zarobkami na wyższym poziomie niż praca biurowa wyłącznie w języku polskim.
Pracownik biurowy, pracownik administracyjny – predyspozycje zawodowe
Pracownik biurowy lub administracyjny powinien być przede wszystkim osobą dokładną, biegłą w efektywnym zarządzaniu czasem i wykazującą się doskonałą umiejętnością organizacji pracy. Ponieważ jest to praca z ludźmi, ważne są także umiejętności interpersonalne, w tym empatia, komunikatywność i zdolności negocjacyjne. Pracodawcy poszukują osób cechujących się miłą aparycją, pozytywnie nastawionych do ludzi, odznaczających się wysoką kulturą osobistą. Duże znaczenie może mieć także odporność na stres oraz zdolność do pracy pod presją czasu.
Ile zarabia pracownik biurowy?
Wynagrodzenia na stanowiskach biurowych są bardzo zróżnicowane. Wiele zależy od typu posady, poziomu stanowiska i zakresu odpowiedzialności, ale także wielkości i lokalizacji firmy oraz tego, w jakiej branży działa. Specjalista ds. administracyjno-biurowych na stanowisku średniego szczebla zarabia około 4400-6000 zł brutto miesięcznie (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń).
Najnowsze oferty pracy dla pracowników biurowych w miastach
Na portalu Praca.pl regularnie publikujemy aktualne oferty pracy dla pracowników biurowych w różnych miastach i branżach. Często pojawiają się ogłoszenia na takie stanowiska jak młodszy specjalista ds. administracyjnych, kierownik działu administracji, księgowa, czy pracownik działu kadr i płac. Jeśli szukasz miejsca pracy w swojej okolicy, podaj w pasku wyszukiwarki nazwę miejscowości. Nie zapomnij też sprawdzić opcji: praca zdalna, gdyż taka forma zatrudnienia jest coraz częściej dostępna dla pracowników biurowych. Dokładnie zapoznaj się z opisami stanowisk i aplikuj!
Praca pracownik biurowy – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są kluczowe obowiązki pracownika biurowego?
Zakres obowiązków pracownika biurowego zależy od stanowiska, jakie obejmuje. Często jednak w zakresie jego odpowiedzialności leży sporządzanie i dbanie o obieg dokumentacji, organizacja i obsługa narad pracy / spotkań wewnętrznych, obsługiwanie spotkań z kontrahentami i klientami, telefoniczna obsługa klientów i współpracowników, prowadzenie korespondencji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zwykle też za składanie zamówień, rozliczanie faktur oraz monitorowanie kompletności dokumentacji pracowniczych czy rozliczeniowych. Kolejnym istotnym zadaniem na tym stanowisku jest budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, dostawcami oraz kontakt z różnymi instytucjami.
Jak zdobyć pracę jako kierownik działu administracji?
Pracodawcy poszukujące szefów działów administracyjnych zatrudniają przede wszystkim osoby mające doświadczenie na podobnym stanowisku, w kierowaniu zespołem oraz doskonale znających zagadnienia prawne i techniczne związane z prowadzeniem działań administracyjnych w przedsiębiorstwach. Żeby zdobyć wymarzoną posadę, warto konsekwentnie zdobywać doświadczenie jako pracownik administracyjno-biurowy niższych szczebli, a także podnosić kwalifikacje na studiach (kierunki: zarządzanie, administracja) i kursach menedżerskich.