Zadania: Nadzór i koordynacja umów zewnętrznych Raportowanie i rozliczanie podpisanych umów Codzienna komunikacja w j. ang. Koordynacja procesu onbordingu Przygotowywanie dokumentów i dokonywanie rozliczeń dla osób kończących współpracę lub zatrudnienie Kontrola jakości i terminowości...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
Zadania: Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji Rozliczanie i kontrola czasu pracy Kontraktorów Zastępstwo w spotkaniach produkcyjnych i innych Zarządzanie projektami Współpraca z innymi działami LOTAMS Wymagania: Podstawowa znajomość rozliczania czasu pracy oraz prawa pracy...
UNIBEP S.A.Warszawa, ul. Annopol
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentacji medycznej Szpitala, dystrybucję wyników badań do Centrów Medycznych Medicover, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej poprzez kontakt z pacjentami w celu obsługi ich zapotrzebowania na...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Podstawowy zakres obowiązków: prace biurowo-administracyjne; przygotowywanie dokumentacji do wydania zleceń produkcyjnych; rozliczanie zleceń produkcyjnych.
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
3 dni
Główne obowiązki: realizacja uprawnień mieszkaniowych żołnierzy oraz innych osób niebędących żołnierzami, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizacji uprawnień mieszkaniowych żołnierzy zawodowych, wynikających z ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP oraz...
Główne zadania: prowadzenie i obsługa administracyjna toku kształcenia doktorantów Szkoły Doktorskiej (w języku polskim i angielskim); przygotowywanie planów i rozkładów zajęć z przedmiotów obowiązkowych i fakultatywnych; organizacja i obsługa sesji sprawozdawczych i ocen...
Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o...
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: konsultowanie klientów w sprawach dotyczących rejestracji osób prawnych; sporządzanie i składanie dokumentów klientów do odpowiednich urzędów; zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi normami prawa RP; monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczącego...
Twój zakres obowiązków: Obsługa sekretarska Zarządu Spółki, m.in. przygotowywanie spotkań członków Zarządu Spółki z członkami Rady Nadzorczej; Organizowanie i przygotowywanie spotkań firmowych i zewnętrznych z Zarządem Spółki; Obsługa telefoniczna sekretariatu; Obsługa...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości oraz Użytkowaniem Wieczystym; ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE; zarządzanie obiektami w SAP RE; rozpatrywanie i przygotowanie projektów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: monitorowanie strategicznych dokumentów rządowych oraz obowiązującego i projektowanego prawa w zakresie transportu kolejowego, przyjmowanie wniosków od podmiotów zewnętrznych oraz kierowanie ich do właściwych Biur Centrali Spółki lub Zakładów...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
bieżące wsparcie administracyjne współpracowników oraz współpraca z pozostałymi działami, realizacja zleconych projektów, kontakt telefoniczny oraz mailowy, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja dokumentów, pozostałe prace administracyjne, obsługa urządzeń biurowych.
prowadzenie całokształtu spraw wynikających z nabycia i zbycia praw do lokali mieszkalnych i boksów garażowych; wysyłanie zawiadomień, wystawianie zaświadczeń, udzielanie pisemnych odpowiedzi; wykonywanie czynności związanych z zawieraniem umów najmu lokali mieszkalnych, boksów...
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;