Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1633

  • SAP Basis Specialist

    WIPRO IT SERVICES POLAND Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Project Description: 100% dedicated delivery of cloud operations services from Poland/EU for one of leading Germany based client. Essential Functions of the Job: Architect, implement and maintain day-to-day SAP basis administration activities in a complex multi-tier SAP landscape. Provide...
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat   28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    21 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Sporządzanie notatek z rozmów; Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy....
  • Global Agricultural Support Specialist with Danish or German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    About the job To to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of an Agent are to provide timely and effective front-line and operational support to our 8500+ farmer owners in 7 European countries (Denmark,...
  • Młodszy Opiekun Klienta

    Lava Group   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 200 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    bezpośredni kontakt z klientem B2B; udział w wyjazdach i targach; aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów B2B; współpraca z innymi działami firmy; realizacja planów sprzedażowych;
  •  
  • Sales Ads Specialist with German (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Sales Ads Specialist with German (m/f/d)
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Północ, ul. Szernera 3    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    14 godz.
    Praca w ​Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Szernera 3 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie oraz umowy o pracę. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i...
  • Specjalista ds. Obsługi Logistycznej

    Schenker sp z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Zakres zadań: Administracyjna obsługa procesów magazynowych, Sporządzanie raportów i analiz, Mailowy i telefoniczny kontakt z Klientem oraz przewoźnikami, Przygotowywanie dokumentacji, Archiwizacja dokumentów. Wymagania: Umiejętności obsługi komputera, w tym praktyczna znajomość pakietu...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Goszczyńskiego 1, Szpital Św. Elżbiety    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    15 godz.
    Praca w Szpitalu Św. Elżbiety przy ulicy Goszczyńskiego 1 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Szpitalu, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych.
  • Specjalista ds. Ofertowania

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Główne zadania: sporządzanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja założonej polityki sprzedażowej firmy, budowanie trwałych relacji z klientem.
  • Młodszy Specjalista ds. handlowych

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Opis stanowiska Wsparcie kupców w prowadzonych projektach; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Kompletacja i archiwizacja dokumentacji handlowej; Kontakt z dostawcami; Komunikacja z salonami i działami...
  • Technical customer support specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Technical customer support specialist with French

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Technical customer support specialist with Spanish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Technical customer support specialist with Italian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Bank Spółdzielczy w Poddębicach   Zduńska Wola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; budowanie długotrwałych relacji oraz pozyskiwanie nowych klientów; udzielanie klientom porad ekonomicznych w zakresie świadczonych przez bank usług, kompletowanie dokumentacji; przedstawianie i oferowanie klientom produktów kredytowych...
  • Praca.pl Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów i pomaganie klientom w dokonywaniu najlepszych wyborów, Przedstawianie klientom korzyści z bankowości mobilnej, Aktywne pozyskiwanie klientów i realizacja celów sprzedażowych. Rozwój osobisty z wsparciem zespołu.
  • Menedżer ds. Rozwoju

    Klient portalu Praca.pl   Rzeszów    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Bieżąca obsługa klientów; Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień; Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży; Organizacja transportu do klienta; Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Dobra organizacja pracy; Zaangażowanie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Piaseczno, ul. Kościuszki 33    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Sprzedawca części do pojazdów użytkowych

    EWT Truck & Trailer Polska Sp. z o.o.   Nowa Wieś Wrocławska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Aktywna sprzedaż części zamiennych zgodnie z założeniami budżetowymi serwisu; Dobór oraz kosztorysowanie napraw pojazdów użytkowych (dobór części do napraw mechanicznych oraz powypadkowych) Wsparcie działu serwisu...
  • Rejestrator medyczny / Rejestratorka medyczna

    Doctorpro Poland Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Opis stanowiska Telefoniczna i/lub stacjonarna rejestracja wizyt w programie wewnętrznym firmowym; Prowadzenie kalendarza wizyt; Wspieranie lekarzy w codziennych kontaktach z pacjentami; Przyjmowanie płatności, wystawianie paragonów, faktur, obsługa kasy fiskalnej; Udzielanie pacjentom...
  • SAP Basis Specialist

    WIPRO IT SERVICES POLAND Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Project Description: 100% dedicated delivery of cloud operations services from Poland/EU for one of leading Germany based client. Essential Functions of the Job: Architect, implement and maintain day-to-day SAP basis administration activities in a complex multi-tier SAP landscape. Provide...
  • Młodszy Inżynier Sprzedaży Maszyn CNC

    DEMATEC POLSKA Sp. z o.o.   łódzkie    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Opis stanowiska sprzedaż obrabiarek CNC na powierzonym terenie: łódzkie; prowadzenie rozmów handlowo-technicznych; rozwój rynku centralnego pod katem sprzedaży obrabiarek CNC; udział w negocjacjach końcowych; nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami; współtworzenie strategii...
  • Abplanalp Sp. z o.o.
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Główne zadania: dobór narzędzi skrawających oraz oprzyrządowania maszyn zgodnie z potrzebami klienta; dbanie o dobre relacje z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów; spotkania techniczno-handlowe w siedzibach klientów na wyznaczonym obszarze; realizowanie założonych planów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim i j. angielskim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem; przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
  • Doradca Klienta / Account Manager / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    SLODKIE sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa bieżących zapytań od klientów firmy; Przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B; Przygotowanie ofert, prowadzenie negocjacji i finalizacja zamówień;...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Żegańska 15    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu
    16 godz.
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka...
  • Specjalista ds. handlu ze znajomością języka niemieckiego

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    16 godz.
    Od 30 lat powiększamy bazę naszych Klientów branży stalowej oraz tworzyw sztucznych w Polsce i zagranicą. Oczekujemy: Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego; Mile widziana znajomość innego języka obcego;
  • Młodszy specjalista ds. zakupów

    Morad Sp. z o.o.   Tuchom    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Praca na systemie klasy ERP, na systemach pobocznych oraz pakiecie MS Office. Bieżąca weryfikacja zapotrzebowania oraz utrzymanie adekwatnych stanów magazynowych. Generowanie zamówień zakupu oraz prowadzenie dokumentacji zamówień. Monitorowanie procesu realizacji zamówienia przez dostawców...
  • Pracownik ds. sprzedaży reklam na budynkach (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Ciekawe projekty Planowanie i realizacja działań sprzedażowych w celu sprzedaży powierzchni reklamowych na naszych obiektach handlowych Ścisła współpraca z naszymi najemcami Sprawdzanie wszystkich uwarunkowań; Samodzielne negocjowanie umów z uwzględnieniem obowiązujących minimalnych cen...
  • Menadżer Handlowy

    Raven PL Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale handlowym na stanowisku Menadżer Handlowy. Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: efektywna sprzedaż materiałów hutniczych zgodnie z wytyczonymi planami sprzedaży (tonaż, marża) praca z klientem, głównie w delegacji (w...
  • Opiekun relacji z klientem

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów. Tworzenie pozytywnego doświadczenia klientów, Edukowanie klientów na temat bankowości cyfrowej, Instruktaż bankowości internetowej i mobilnej, Pomaganie w organizacji wydarzeń, Prezentacja produktów bankowych.
  • Santander Bank Polska S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    MOC naszej pracy: doświadczyć w praktyce, co znaczy hasło „bankujesz, jak chcesz”, wspierać klientów w wyborze tego, co dla nich najlepsze, wprowadzić klientów w świat mobilny, aby mogli „bankować, jak chcą”, aktywnie pozyskiwać klientów, w oparciu o cele sprzedażowe,...
  • Doradca Klienta

    Lynx   Janki, ul. Mszczonowska 3    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Nasze wymagania: doświadczenie w sprzedaży, łatwość w budowaniu relacji z klientami, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie w pracy z klientem w salonie optycznym - będzie dodatkowym atutem.​
  • Praca.pl Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Pomoc klientom w wyborze odpowiednich produktów bankowych, Tworzenie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami jak i nowymi obecnymi, Profesjonalna obsługa klientów, Osiąganie celów sprzedażowych, Obsługa płatności gotówkowych i bezgotówkowych.
  • Adreams M. Smerda Sp.k.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
    16 godz.
    Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
  • Adreams M. Smerda Sp.k.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
    16 godz.
    Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
  • Masterlease
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat
    16 godz.
    Główne czynności na stanowisku: Współpraca i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i kontrahentami; Prowadzenie procesu sprzedaży produktów grupy Masterlease; Bezpośrednia współpraca z grupą PKO Bank Polski w kanale bankowym oraz z dealerami w kanale vendorskim; Budowanie...
  • Doradczyni / Doradca Biznesowy

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Doradztwo małym i średnim firmom w doborze usług bankowych,, Budowanie relacji z obecnymi klientami i zdobywanie nowych, Świadczenie profesjonalnej obsługi, korzystając z nowych technologii. Realizowanie celów sprzedażowych, Analizowanie finansów klientów, Zarządzanie...
  • Stażysta / Stażystka w dziale Logistyki i Obsługi Klienta

    igus Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Działkowa 121C    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    16 godz.
    Opis stanowiska: Poznanie procesu od otrzymania zamówienia, produkcję elementów, po kontrolę jakości, fakturowanie, pakowanie i wysyłkę do klienta, Poznanie i uczestnictwo w procesie zakupowym, organizacji transportu, planowania dostaw oraz obsługi klienta, Poznanie kulis pracy w różnych...
  • Przedstawiciel Firmy

    Selgros Cash&Carry   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z Klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych Klientów, cykliczne wizyty u Klientów.
  • Antalis
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    obszar działania: województwo podkarpackie, małopolskie, śląskie, świętokrzyskie Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami firmy (w tym również z klientami zagranicznymi); Aktywną sprzedaż...
  • Przedstawiciel handlowy

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    16 godz.
    Czego oczekujemy? Ambicji i motywacji do osiągania wyznaczonych celów; Doświadczenia w sprzedaży B2B, mile widziane w branży technicznej; Znajomości technik negocjacyjnych i budowania długotrwałych relacji z Klientami; Samodzielności i doskonałej organizacji pracy; Prawa jazdy kat. B.
  • Przedstawiciel Handlowy - elektryczne pojazdy ciężarowe

    Grupa Inter Cars   Cząstków Polski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i rozwijanie długofalowej współpracy (pojazdy elektryczne: ciężarowe i dostawcze) Prowadzenie dokumentacji handlowej; Monitoring i analiza rynku pod kątem szans sprzedażowych; Przygotowywanie ofert handlowych, leasingowych i...
  • Przedstawiciel handlowy / Sales Representative

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Francja    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie; Utrzymywanie dobrych relacji i wysokiej...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Pozyskiwania Klientów B2B

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy W naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych. Zajmiesz się sprzedażą Programu MultiLife oraz MultiSport - jednego z głównych świadczeń oczekiwanych na rynku pracy oraz otrzymasz bazę potencjalnych klientów,...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Nieruchomości

    Freedom Nieruchomości   Warszawa, Śródmieście, ul. Stawki 2a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B   7 000 - 30 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twoje zadania? Systematyczne pozyskiwanie nieruchomości w oparciu o umowy na wyłączność. Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami. Organizacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości. Realizacja celów sprzedażowych. Współpraca z zespołem i dbałość o...
  • Specjalista ds. Wsparcia Sieci (obszar sprzedaży agencyjnej)

    GRUPA PZU   Białystok    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Weryfikacja poprawności dokumentacji ubezpieczeniowej; Rozpatrywanie wniosków oraz reklamacji w zakresie zawieranych ubezpieczeń; Przygotowywanie oraz aktualizacja umów z pośrednikami ubezpieczeniowymi; Aktualizacja bazy sprzedażowej; Organizacja obiegu dokumentów oraz przygotowywanie...
  • Starszy Specjalista Operacji Lądowych Krajowych

    Schenker sp z o.o.   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres zadań: Regulowanie nieprawidłowości powstałych w przewozie przesyłek; Prowadzenie dokumentacji systemowej dotyczącej odchyleń terminowych i produkcyjnych; Kontakt z klientem i informowanie go o powstałych odchyleniach oraz minimalizowanie ich skutków; Nadzór nad saldami paletowymi...
  • Contact Center Representative I with German

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Optymalizacji Procesów w obszarze obsługi klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Kreowanie i wdrażanie strategii mających na celu optymalizację procesów obsługowych z wykorzystaniem narzędzia Intercom (m. in. Product Tours, Chat-bot) Analiza i upraszczanie procesów w celu zwiększenia efektywności i satysfakcji klientów....
  • Opiekun relacji z klientem

    Santander Bank Polska S.A.   Warszawa, Śródmieście, ul. Złota 44    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    MOC naszej pracy: zarządzanie ruchem Klientów w Work Cafe; zapewnienie gościom i klientom pozytywnych doświadczeń w korzystaniu z formatu Work Cafe; edukacja Klienta z kanałów zdalnych; współpraca przy organizacji eventów w Work Cafe; prezentowanie produktów i usług bankowych przy...

Oferty urzędu pracy

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.